The Body Shop Born Lippy Dudak Balmı | Strawberry

21:56

Muhteşem çilekli kokusuyla ve tadıyla aklınızı çelicek olan dudak balmını bugün sizlere anlatıcam.Kocaman bir ambalajı var dudak balmına göre, o kadar tatlı bir kokusu var ki buram buram çilek kokuyor.Dudak balmının yaptığı tüm işlevleri yerine getiriyor.Sürdüğünüzde dudakta hafif bir kırmızılık veriyor.Ayrıca parlaklık vermesi de çok güzel.Ama ilk olarak bir yapış yapış his uyandırıyor insanda.Daha sonra verdiği nemlendirme uzun süreli oluyor kesinlikle.

Benim en iyi dudak balmlarımdan biri.Sevmediğim tek yanı var o da açıkçası sürümü biraz zor,yani daha doğrusu size demiştim yapış yapış bir yapısı var o his çok kötü oluyor.Elleri yapış yapış yapıyor,kırmızılığı da cabası tabi.Ambalajından yana sıkıntım var yani,kavanoz ambalaj güzel bir tercih olmamış bence.Bence bu dudak balmını deneyin.Ben çok seviyorum eziyetli de olsa.

Siz hangi dudak balmını seviyorsunuz?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

2 kişi dedi ki

  1. Yapış yapış kırmızı renkli bide hiç bi şekilde dudakları korumaması da cabası yani asla alınası bir ürün değil yani bir balmda ol-ma-ma-sı gereken tüm özellikler mevcut kendisi ile bir daha görüşmeyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa şaşırdım açıkçası.benim sevdiğim bir ürün oldu kendisi.Rengi olsun kokusu olsun nemlendirmesi olsun ben severek kullanıyorum :(

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe