Body Fantasies Signature "Twilight Mist" Sprey

by - 15:19

Gratis'te gezinirken bulduğum bu vücut spreyinin birçok çeşidi var.En sevdiğim renk olan mor renginin kokusunu kendime daha yakın bulduğum için bunu denedim.
Kalıcılığı konusunda fiyatının uygunluğundan sanırım beklentim sıfırdı.Ama lakin iyi ki almışım dediğim ürünlerden biri oldu.Ambalajının şekerliğine bakın ya onun için bile alınır.
Ben bir şişe bitirdim gibi ikinci şişemi aldım bile .

Kalıcılığı oldukça iyi.Sıktığım kıyafetlerim de gün boyu kalıcılığı duruyor.İnsanın içini baymayan bir kokusu var.Oryantal kokuları sevenler bu spreye bayılıcak sanırım.Bu gibi vücut spreyleri gün içinden çantaya atmalık iyi oluyor.Dediğim gibi ürünün Gratis'te 4-5 çeşidi daha var.Genel olarak yaz aylarına uygun bir parfüm.Ama benim için pek yaz-kış farketmiyor. Birşeyi sevdim mi vazgeçemiyorum olmuyor .Gratis'te ürünü 8,5 tl 'ye bulabilirsiniz.

Uygun fiyatlı ve hoş koku arayanlara tavsiye ederim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe