CYRENE Şampuan ve Saç Kremi

by - 15:58

Herkese merhabalar,
Temiz içerikli ürünleri ne kadar sevdiğimi bilenleriniz bilir.Bugün de bir çekilişten kazandığım Cyrene ürünlerinden şampuanını ve saç kremini denedim,yorumladım.Cyrene Vegan bir marka o yönden çok iyi.Yaklaşık 2-3 haftadır bunları kullanıyorum.Ayda 1 şampuan değiştiriyorum şaka gibi.Saçlarımda kepeklenme filan yok,şampuan değiştirme kepeklenme gibi sorunlar yapmıyor arkadaşlar.Bunlar şehir efsanesi.En iyisini bulana kadar devam.

Şampuanı olan mavi başlıklı olanı , üstünde isim yazıyor ama benim değil.İçeriğinde paraben ve silikon gibi zararlı kimyasallar yok. Doğal içerikli bir şampuan olduğu için köpürme gibi bir durum olmuyor.Ki bu da bende yine " Acaba saçlarım temizlenmiyor mu?" gibi bir şüphe bırakıyor her zaman ama tabi ki de temizliyor.Ama şampuanın kokusunu sevemedim açıkçası.Saç kremi ise daha güzel bence,saçlarımı güzelce nemlendirdi.Saç kremini daha çok sevdim anlayacağınız.

Ürünlerin ambalajını çok sevdim.Basıp "tık" diye açıyorsunuz.Ben ürünleri şimdilik sevdim.

Şampuana LilaKutu'dan ulaşabilirsiniz.
Saç Kremine LilaKutu'dan ulaşabilirsiniz.
Siz Cyrene ürünlerini nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe