Maybelline Dream Pure BB Krem

by - 11:30

Daha önce sizlere Maybelline Dream Fresh BB Krem'i anlatmıştım. Pek hoşnut kalmamıştım.Çok yakın bir arkadaşım bunu uzunca bir övdü durdu.İndirim döneminde başımın etini yedi.Ben Garnier alıcaktım yine ama o tutturdu bunda salisilik asit var,çok güzel al filan dedi aldım.Açıkçası hiç bir beklentim yoktu.Bu ürünün diğer Dream Fresh'den farkı dediğim gibi için salisilik asit olması ve yağlı ciltler için olması.Salisilik asit nedir diye soranlarınız için de ; "Bu asit gözeneklerin açılmasını engelliyor ve tıkanmalar nedeniyle oluşan akne oluşumunu engelliyor.Bu asit özellikle akne tedavisinde kullanılıyormuş"  
Bu özellikler nedeniyle tam benim ihtiyacım olan bb kreme benziyor idi.Bende uzun bir zamandır bu ürünü kullanıyorum.Bu ürün de sarı alt tonlu bir ürün.Kadifemsi bir yapısı var.Ciltle bütünleşiyor,doğal bir görüntü oluşturuyor,ağırlık hissi şimdiye kadar hiç yaşatmadı.Ama kapatıcılık seviyesi yok denecek kadar az,hatta yok diyebiliriz.Ciltte parlama yapmıyor.Sivilce çıkmasını engellemiyor ama daha çabuk kurutuyor bence.Ürünün kokusu da rahatsız etmiyor.
Sevmediğim iki tane özelliği var;
Biri 15spf bana biraz az geldi.Çünkü normalde dermatologlar kışın bile 30spfden aşağı kullanmayın diyorlar,ondan biraz az geldi.
Diğeri ise hep değindim ambalaj sıkıntısı.Ne zaman çözüm bulucak acaba Maybelline buna ! 
Ben ürünü sevdim.Tekrar alırım kesinlikle.Çünkü fiyatına göre gayet güzel.Fakat ilk olmasından dolayı mı nedir bilmiyorum ama Garnier hala gözümde birinci.Gözenek görünümünü azaltmak ve doğal bir görünüm elde etmek isteyenler bir denesin derim.(Kuru ve hassas ciltler denemesin bence ayrıca) Ürünü Gratis,Watsons dan indirim döneminden 10 tl'ye aldım.Normalde 20 tl.İndirimde kaçırmayın.

Siz bu seriden hangi bb kremi kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

48 kişi dedi ki

  1. Ben henüz denemedim,ama denemeye değer diye düşünüyorum Yorumlarindan sonra:)

    YanıtlaSil
  2. Bende de var ama toplasan 5 kez ancak kullandım :) o da normalde makyajimda bb krem fondoten tarzı ürünleri henüz kullanmayı tercih etmediğim için. Kullandığım zamanlarda kadife gibi yumuşacık duruşu ve matlığı ile gönlümü feth etti :) güzel ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bb krem tercih ediyorum hep . kullandığın zamanlarda işe yaramasına sevindim o halde.sende güle güle kullan

      Sil
  3. Bende fresh'den 4 tane falan kullandım gayet memnundum bide bunu deniyim istedimde daha kullanmadım öyle kenarda duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben freshi sevemedim bir türlü :( bence bunu kullan biran önce

      Sil
  4. 14 yaşındayım mezuniyet için bir bb cream bakıyorum cildim karma maybelline mi gargarnier mi önerirsiniz

    YanıtlaSil
  5. cildim yağlı pudrayla birllikte bb krem kullanmayı düşünüyorum garnier mi maybelline mi? ayrıca ikisini birlikte kullanıcağım için tonlarını nasıl seçmem lazım sizce? Flormar Compact Powder 95 kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garnier daha bir kapatıcılığı olan ürün.Maybelline ise daha doğal bitişli.Varla yok arasında bir ürün.Eğer çok kapatıcılık arıyorsanız garnier alın.

      Sil
  6. garnier saf ve temiz bb krem mi yoksa bunu mu kullansam karar veremedim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukardaki yorumda yazdığım gibi.Sizin cildinizde ne aradığınıza ,beklentinize göre değişir.Garnier daha bir kapatıcılığı olan ürün.Maybelline ise daha doğal bitişli.Varla yok arasında bir ürün.Eğer çok kapatıcılık arıyorsanız garnier alın.

      Sil
  7. Ben garnier i sevmiyorum 14 yasindayim bunu alsam olmazmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur bence oldukça doğal duruyor ama yaşın çok küçük ben olsam yüzümde kapatıcılığa ihtiyaç gerektiricek bir şey yoksa 2-3 sene daha beklerdim.

      Sil
  8. Merhaba ben tam olarak kafamda oturtamadim benim t bölge yağlı ancak yanaklarım haddinden fazla kuru bu durumda dream fresh mi yoksa dream pure mu daha uygun olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerinizde olsam dream pure bb kremi tercih ederdim

      Sil
  9. ben 15 yaşındayım kısa süre önce ablam garnier bb cream hediye etti bana . kendisnin cildi kuru olduğu için memnun kalmış.
    benim cildim yağlı ve bu ürün hiç benlik değil.dream pure denemek istiyorum ama bi türlü fırsat olmadı .sizce almalımıyım ?

    YanıtlaSil
  10. Ben 17 yaşındayım yüzümde sivilce yok ama t bölgem hafif yağlı fakat yanaklarım baya kuru garnier aldım yüzümde çok belli oluyordu ve açık rengide koyu gelmişti nivea aldım o da koyuluğun yanında rengimi soldurdugunu söylediler pembe alt tonlu olduğu için sanırım ben de şimdi maybelline almayı düşünyorum sizce almalıyım o da boşa gider mi ve kapatılıcığı cidden hiç mi yok yani okula giderken sürücem ama belli olmaması iyi fakat renk tonumu eşitlesin ve bir tazelik katsın istiyorum tenim açık buğday

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcılığı yok denecek kadar az.Yani çok doğal bir bitişi var ama .bende buğday tenliyim ve çok doğal ve gündelik bir bb krem.denemelisin

      Sil
  11. benim cildim kuru biraz da hassas gün içinde t bölgemde yağlanma oluyor bana bb krem önerebilir misin acaba

    YanıtlaSil
  12. merhaba ben de almayı düşünüyorum siz ne kadara aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmıştım ama kaçırdınız sanırım orayı.10 tlye aldım indirimden .normalde 20 küsürdü sanırım

      Sil
  13. Benim cildin yağlı fondoten sürdüğümde kusuyor sivilce aknelerim var BB krem olarak ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bb kremi kullanabilirsin.Bir de Balm'ın pudrası var onu kesinlikle tavsiye ederim.Yağlı görüntünü alıcaktır cildinin.Yazısını yazmıştım bir incele istersen; http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2014/08/the-balm-sexy-mama-pudra.html

      Sil
  14. Merhaba haftaya sevgilimle buluşaçağım we cok abartılı bir makyaj yerine doğal görünumlu bir makyaj yapmak istiyorum yüzümde sivilce izi var we hafif yağlı szce nasıl bir bb krem kullanmaliyim?? Ve son olarak goz altı morluklarini kapatmak için nasıl bir kapatici önerirsiniz ? Hafif esmerim bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bb krem işinizi görecektir diye düşünüyorum.Göz altı içinde de Maybelline Instant Age Rewind Kapatıcıyı denemenizi tavsiye ederim.Morluklarını kapatacak ve doğal durucaktır.

      Sil
  15. Ya makyaj yapmaktan korkuyorum değişik bi cilt tipim var imeks krem kullanıyordum ama kirisiklik yaptığını duyunca bıraktım bb krem kullanmalimiyim zararı var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de yüzümüze sürdüğümüz çoğu şeyin zararı olduğu gibi bununda var.Ama bir fondötene nazaran daha az olduğundan tercih edilebilir bence.

      Sil
  16. Garniar için başka bir bloger çok kötü diyo yani kapatıcılığıda hiç yoksa neden 20 tl verelim ki bide benim burnumda siyah nokta var ve t bölgem yaglı 16 yaşındayım şu ana kadar cildime bir ürn kullanmadım hangi bb cremi önerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örneğin benim gibi yüzünde sivilce vs. izi olmayan kapatıcılık değilde ciltte renk bütünlüğü arayanlar da var çünkü :) Eğer yüzünüzde kapatıcılıkta arıyorsanız garnier yağlı ciltler için olanını tavsiye ederim,eğer iziniz vs.yok doğal bir görüntü arıyorsanız bu ürün yada farmasinin bb kremi tam aradığınız ürün.

      Sil
  17. Merhaba..benim cildin de çok fazla gözenek ve siyah nokta sorunu var t bolgem yağlı daha önceden garnier kullandım parlama yaptı bu kremi önerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunu ve farmasinin bb kremini size önerebilirim :)

      Sil
    2. Tesekkur ederim deneyecegim 😊

      Sil
  18. Bir de ben garnier ve nivea kullandım ikisinde de orta ve açık tonlar da sknti vardi ya çok açık ya çok koyu geldi..kumralim sizce bunda açık tonu orta tonu mu almalıyım yani orya tonu çok koyu mu duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence benim aldığımdan medium almalısın.Bende kumralım,buğday tenliyim ve medium kullanıyorum.

      Sil
  19. Ben niveaninkini kullaniyorum o cok guzel kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu sevmiyorum,maalesef renk tonları cildime uymuyor,aşırı da yağlı.Ama sen sevdiysen güle güle kullan canım :)

      Sil
  20. Merhana ben ilk defa makyaj yapmaya başlayacağım beyaz tenliyim cildim ne kuru ne de yağlı. Yüzümde leke filan da yok. Hangi bb kremi kullanmalıyım? Bir de bb kremin üzerine pudra sürmem gerekir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildiniz yağlı olmadığı,parlama yaşamadığınız sürece pudra kullanmamanızı öneririm .Gereksiz bence .Yüzünüzde leke filan yoksa da bence bu ürün idealdir diye düşünüyorum.Ya da Farmasi'nin BB kremini öneririm size

      Sil
  21. Bu üründen almak istiyorum.ben önce nemlendirici sürüp ardindan bb krem uyguluyorum. Nivea kullandim mat,avon parlakti.ama artik avon istemiyorum. Maybeline parlakmi? Kapaticiligi degil ama parlak canli durmasi önemli benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildi gayet doğal ve canlı gösteriyor.Tavsiye ederim.

      Sil
  22. bende yıllardır garnier kullanıyordum bloglarda okuyup merak ettiğim için aldım bu ürünü ama ne yalan söyliyim hiç ama hiç memnun kalmadım. kapatıcılığı yok denecek kadar az. E o zaman niye sürüyorum dedim. en kısa sürede garniere geri döneceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin üründen ne beklediğine göre değişir aslında bu. Ben kapatıcılık aramadığım için ürün bana yetti ve sevdim :)

      Sil
  23. Bende bunun pembe renkte olani var ama hiiiic begenmedim bence garier bb cream bundan cok daha guzel kapaticilik konusunda cunku bunu surdugunuzde hic bi fark hissetmedim dogrusu yani hic bisey surmesem daha iyi o derece o yuzden bi daha almam😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi kapatıcılık isteğe göre kişiden kişiye göre değişicek birşey.Örneğin ben fondöten gibi bir kapatıcılık beklemiyorum bb krem'den renk tonumu ayarlasın yeterli :)

      Sil
  24. BB krem alıcaksanız kesinlikle garnier bence,
    daha iyi kapatıyor
    benim en sevdiğim şu
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/makyaj-urunleri-k-10116/fondoten-k-10126/garnier-bb-krem-50ml-mucizevi-cilt-kusursuzlastirici-acik-ton-u-111282.html#.WImfn9SLSzc

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe