Çekiliş Kazandım ; Kendinin Ruh Doktoru

by - 02:45

4 gündür yazı yazmıyorum inanamıyorum.Kusuruma bakmayın.Bugün bunu telafi edeceğime inanıyorum.Okullar açılacak malum,yurt telaşesi sardı beni.Bu arada dünde doğum günümdü yani sizlere de söyleyim :D Kutlamadan geçmeyin ehehe.Şaka yaptım ha.Neyse gece gece de bir teşekkür yazısı yazmak için sizleri rahatsız ediyorum.Yakın zamanda KendininRuhDoktoru 'nun çekilişini kazandım.Bebak ürünlerine erişemedim için sonucunu merak ettiğim bir çekilişti ve kazanan ben oldum.
Kargom sağ salim yurda gelmiş bende bugün kavuştum.Ürünlerim çok güzel hepsini tek tek inceledim.İçlerinde kullandığım,kullanmadığım ürünlerde mevcuttu.Kullanmadıklarımı yorumlamak için can atıyorum.Sizin aralarından yorumlamam için merak ettiğiniz ürünler filan varsa yazın.Erkenden onları listeye yazayım,yorumlayayım..Ürünlerim sağ salim çok güzel bir şekilde elime ulaştı hepsine bayıldım.Tekrardan kendinin ruh doktoruna teşekkür ediyorum,zahmetleri için.Bloguna bir uğrayın derim ayrıca.
Öyle işte.
Bugün bir yazı daha yazıcam.
O da sizlere süpriz olsun..
Şimdi ben uyumaya valla..
Yazımı gece okuyanlar iyi geceler..

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Hepsini güle güle kullan canım :)
    Mimlendin haberin olsun :)) http://gzmgdr.blogspot.com.tr/2014/09/mim-14-karsk-mim.html

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe