Mimlenmişimm - 15

by - 01:53

Zıt Kitaplar Mimi


Bu ara yine sık mimlendim.Unutmadan onları da yapayım.İlk mimde sevgili KitaptanBayan beni mimlemiş.Yine oldukça değişik bir mim buda.

1. Alım Zamanına Göre Zıt Kitaplar

Aldığım ilk kitap Bir Genç Kızın Gizli defteriydi sanırım pek hatırlamıyorum ama..Son kitapsa çok sevdiğim Taht Oyunları.Aslında alalı baya oldu ama okuyamıyorum bir türlü rafta öylece duruyor.

  


2. Fiyatına Göre Zıt Kitaplar
Aldığım en ucuz kitap Kürk Mantolu Madonna idi ,en pahalısı ise şüphesiz ki yine Taht Oyunları.



3. Anlatıcısına Göre Zıt Kitaplar
Mart Menekşeleri kitabını kız karakter Emily anlatıyor,Ruhi Mücerret kitabında ise olayların bir kısmını erkek karakter Civan Kasanova anlatıyor.



4. Kapağına Göre Zıt Kitaplar
Koloni kitabının kapağından oldum olası korkarım,ruhlara filan benzeyen ürkütücü bir kapağı var.Bir de Böğürtlen Kışı kitabının muhteşem iç gıdıklayıcı kitabına bakın :D



5. Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar
Kumral Ada Mavi Tuna kitabının yazarı Buket Uzuner ile Suç Ve Cezanın yazarı  Dostoyevski



6. Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar

En kalın kitabım Boleyn Kızı sanırım,en ince ise Şeker Portakalı


7.Hikayesine Göre Zıt Kitaplar
Burçak Çerezcioğlu'nun Mavi Saçlı kız adlı kitabı muhteşem bir kitaptı ve gerçek bir hikayeye dayanıyordu.Kitabın sonunda gazeteden alıntılar vardı hatta. Diğeri ise hayal dünyamın sınırlarını zorlayan Anne Rice'ın Vittorio adlı kitabı.Vampir filan severim bilirsiniz..



8. Türüne Göre Zıt Kitaplar
Göçebe fantastik bir kitapken,Canan Tan ın Eroinle Dans kitabı da sosyal dram içerikli bir kitaptı.



9. Moduna Göre Zıt Kitaplar
Pucca'nın Küçük Aptalın Büyük Dünyası kitabında bol bol gülerken,Bin Muhteşem Güneş adlı muhteşem eser de ise bol bol ağladım.


Bu mim için Nur'a tekrardan teşekkür ediyorum.Bende isteyen herkesi mimliyorum :D

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Aaa ne kadar ilginç sorularmis bunlar böyle yaa. Sanirim çoğu soruya bende seninle ayni cevaplari verirdim tatlim hihi :))

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe