Sinemada ; Labirent

by - 11:04


Merhaba sinemaseverler,
Bu hafta vizyona çok merak ettiğim filmlerden ikisi girdi.Biri "Eğer Yaşarsam" biri de bu film "Labirent" idi.Arkadaşlarım sağolsun Labirent'te karar kıldık sonunda.Ayıptır söylemesi sinema bileti fiyatları oldukça artmış.12 tl nedir arkadaş! Ben filmi oldukça merakla bekliyordum.Fragmanından dolayı biraz heyecanlanmıştım.Birde başrol de Teen Wolf'dan çok sevdiğim Dylan O'Brien olunca hele..

Film de başkahramanımız Thomas.Thomas gözlerini yukarı doğru çıkan bir asansörde açıyor.Bu asansör kasabamsı ama duvarlarla çevrili bir yere çıkıyor.Burda 60 erkek var,her ay da yeni biri gelmekteymiş.Yetişkinlerin olmadığı bu yerde Thomas duvarların ardında ne olduğunu merak etmektedir.Labirentin olduğunu öğrendikten sonra Thomas'ın aklı sürekli sorularla dolu olur.Onları kim buraya koydu,neden koydu?Thomas'ın burdan çıkma çabalarını izliyoruz film boyunca.
Film bence oldukça heyecanlı idi.En baştan itibaren insanı içine alan bir film.Genel olarak gençlere hitap ediyor gibi görünse de bence her yaş tipi gidebilir filme.Film bana Açlık Oyunları nı anımsattı.Ama açlık oyunlarından esinlenme filan yok.Yani bu tarz filmlerde genelde Açlık oyunları büyük sükse yaptığı için hep anımsatıyor bana.Neyse işte bu filmin kitabı olduğunu duyunca kitabını da oldukça merak ettim.Kitabı tabi ki daha güzeldir.Ama ben filme bayıldım.Sonunda kafamda oldukça soru işaretleri bıraktı.Yani 2. filmi merakla bekliyorum.

Dylan'ımın performansını yine beğendim.Bu çocukta hep bir mütevazilik var.Kaya Scodelario nun rolü azdı,zaten sevmem kendisini bu iyi oldu.Filmde benim için dikkat çeken iki karakter vardı .Biri koşuculardan Minho 'ydu sanırım filmdeki adı tam hatırlayamıyorum şuan Ki Hong Lee 'nin canlandırdığı karakter.Çocuk çok tatlıydı filmde ya.Bir ara gidiyor diye korkmadım değil hani.Diğeri de Charlie'ydi sanırım onu da unuttum.Onu da Blake Cooper adlı çok şeker bir küçük canlandırıyordu.Bence ikisi de rollerinin hakkını vermişler.Ayrıca filmde ünlü dizilerden tanıdığımız,küçük rollerde yer alan 1 isim daha vardı.Biri Game of thrones'daydı,diğerinin de yeni filmini izledim.
Filmde efektler filan çok iyiydi bence.Genelde ağzım açık izledim.Hiç sıkılmadım filmde.Şimdiye kadar bir çok arkadaşıma tavsiye ettim,çoğu da gitti ve beğendiler.Sizlere de sıkı sıkıya tavsiye ediyorum filmi.Bence mükemmeldi,benim gibi aksiyon-gerilim tarzı seviyorsanız kaçırmayın derim.2.cisini merakla bekliyorum


Hafta sonunu iyi değerlendirin,filme gidin
Sonrada bana yorumlarınızı yazın.
İyi seyirler.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Ah bu filme bayılıyorum. Alev Deneylerini de çıkarın artık pfff :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe