Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton

by - 11:19

Hepimizin aslında asetondan tek bir isteği vardır; o da ojeleri koyu olsun,simli olsun ,açık renk olsun hemencecik çıkarmasıdır.Bende aslında uzunca yıllar bu arayış içinde durdum.En sonunda gratis alışverişlerimin birinde Benri'nin koyu renkler için olan asetonunu denemeye karar verdim.Hatta bu indirimde de yine stokladım kendisinden.Gratis'te indirimde şuan 2 tl gibi bişi.Neyse işte siyah,bordo ve şu simli gibi olan ojelerimde denedim kendisini.
Kesinlikle ojeleri diğer asetonlara göre çok daha kolay çıkardı.O kadar zahmetsiz çıkarıyor ki bütün ojeleri ,sadece koyu renkleri çıkarmakla kalmıyor benim için tüm ojelerim için kullanıyorum.Bence her indirimde stoklanması gereken ürünlerden biri.Zaten İndirimden Alınması Gerekenler de de yazmıştım .Anlayacağınız simli,koyu renk ojeler için birebir olan bu ürünü denemediyseniz hemen alın deneyin derim.

Siz en çok hangi asetonu kullanıyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. aa süper hiç böyle birşeyin olduğunu bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
  2. bu asteno hiç denemedim, simli ojelerden o kadar bıktım ki saf aseton alıp kendim yapmaya başladım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simli ojelerden bende bıktım.bu asetonu da deneyebilirsin birara

      Sil
  3. Bende alayım bari çok ihtiyacım oluyor. Bordo ve siyah ojeler bütün elimi boyuyor çıkarırken ,teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe