Avon 8 in 1 Eye Palette / Far Paleti | The Metallics

by - 17:17

Merhabalar,
Bugün sizlere Avon'dan bir faleti anlatacağım.Hiç far kullanmıyorum diyorum ama farkettim de ev farlarla dolu.Kardeşim sağolsun.Nasıl oldu hiç anlamadım.Adından anlaşılacağı gibi renkler daha çok metalik renk ağırlıklı yada gece makyajına uygun diyebilirim.Far paletinin ambalajı alışık olduğumuz Avon ambalajlarından.Adi değil kesinlikle ama çok kaliteli gibi de durmuyor açıkçası.Paletin içinde 8 adet renk mevcut.Renkler genel olarak sedefli bir yapıya sahip.Yani ışıltılı bir yapısı var.Ayrıca yumuşak.

İçinde sünger aplikatör bulunmakta 2  adet.Bu aplikatörleri hiç sevmiyorum ayrıca belirtmekte isterim.Dediğim gibi renkler gece makyajına uygun bir şekilde.Renkler baz üzerine uygulandıklarında renklerini daha çok belli ediyorlar.Kolumdaki swatch da pek birşey anlayamamış olabilirsiniz yani.Farların pigmentasyonları iyi.Hatta Avon'dan bu kadar iyi pigmentasyon beklemediğim halde.Fakat siyah rengini açıkçası hiç sevmedim,Kalıcılığı da orta seviyede farların.
Bu serinin bir de The Nude olanı var.Daha çok günlük makyaja yatkın.Ben onun renklerini daha çok kendime yatkın buldum.Bu kardeşimin olduğu için şimdilik bunla idare ediyorum.Renklerin birbiriyle uyumu çok güzel.Gece makyajını sürekli yapan biriyseniz,bir denemenizde fayda var diyorum.

Siz nasıl buldunuz renkleri?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. bu paletteki renklerde çok güzel ama ben günlük makyaj için nude paletteki renkleri daha çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede dediğim gibi günlük için nude palet gerekli

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe