2. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Çikolata Tadında Hayat / Alıntılar

by - 23:53

Blog turumuzun ikinci gününden merhaba! Kitaptan alıntıları blogumda bulabilirsiniz.

ALINTILAR


"Domatez?" diyerek konuşmamı taklit ediyor adam.
Kadın kıs kıs gülüyor.
"Evet lütfen" Yüzümün kızardığını hissedebiliyorum.Domatez gibi.
Tebrikler Hannah.Sen bir expat'sın.

"Hayatını izlemek yerine içinde rol almak istiyorsun"

"Bu bardaki erkeklerin tümü muhteşem,hatta Londra'daki... Hatta dünyadaki... Cazibeme kapılan erkeklerin hepsi kamera şakası gibi.Kader bazen ne kadar zalim oluyor.
Evreni biraz dürtmenin vakti geldi.Üstelik nereden başlayacağımı biliyorum.
"Hangi Mark? " diye soruyor kadın.
Ne demeliyim şimdi ben,muhteşem öpüşen Mark mı?
"Başka hangi konularda maceraperestsin?"
"A,bana her şey uyar!" Tabi ki doğru değil; ama tutup zayıf yönlerimi anlatacak değilim.Sorumluluk alıcıya ait.
"Mark,ikimiz diye bir şey yok"
"Yani ikimizin arasında geçen şey hakkında "
"O mu? O sadece bir kaçamaktı." Bana da bakın kaya gibi sağlamım.
Sanki ona test sonuçları negatif demişim gibi bakıyor.Beni bir daha çıplak göremeyeceği için birazcık üzüldüğünü görmek isterdim açıkçası.
"Hannah davetimi reddetmediğin için teşekkür ederim."
Endişelendiğim için deli olmalıyım.Gerçekten yakışıklı.
"Ben Stacy siz kimsiniz?" ...
"Ben Harry nasılsın? " ....
"Bir şey içmek istermisiniz?" diye teklif ediyor Stacy.
"Teşekkürler ben biraz dans edeceğim"
"Olur!"
Benim için ağlamak daima saçıma ikinci kez şampuan sürmek gibi olmuştur biraz - ilk durulamanın hemen ardından daha çok köpürür.
"Galiba taşınıyorum" diyorum ona."Evet geliyorum."
Görüyorsunuz ya ,ben hiçbir zaman bir şeye bir anda karar veren biri olmadım , değil mi? 


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe