İzleyin , İzlemeyin ?

by - 10:15

Yine bir film yazısıyla sizlerleyim.Bu ay oldukça ilginç ve güzel filmler izledim.Sizlere tek tek kritiğini yapacağım tabiki de.Oldukça bereketli bir ay daha bitti.Bu ay doğum günüm olsun,okul olsun bol hareketli bir aydı.Ben de her zaman ki gibi boş vaktimi filmlere,kitaplara,dizilere ayırdım.Bugünde pazar boş vakit bol diye sizlere bir film yazısı yazayım dedim.Neyse lafı çok uzatmayayım.Bakalım bu ay neleri izledim? Hangilerini beğendim,beğenmedim?


The Kite Runner (Uçurtma Avcısı)

Bilenleriniz bilir bunun kitabını çok beğenmiştim.O zamandan beri izlemek bir türlü fırsat olmadı.Kitabı ne kadar ağlattıysa filmde bir nebze o kadar ağlattı diye düşünüyorum.Kitabı okuyanlar arasında bu film hep bir çelişki içinde aslında.Bazıları filmi yerinde buldu bazıları ise kitabın hakkının verilmediğini düşünüyor.Bende kitabın hakkının verilmediğini düşünüyorum.Çünkü kitaptaki karakterler filmle uyuşmuyordu.Ama sizlere de hatırlatmam lazım kitapları çıkan filmlerin hiçbiri kitaplar kadar güzel olmuyor, zaten adı üstünde film belli başlı sahnelere yer veriyorlar.Film.Amir'in çocukluk arkadaşı Hasan'ın oğlunun başının dertte olduğunu öğrenip Taliban yönetimindeki ülkeye doğru gitmesini konu alsa da asıl çarpıcılık geçmişte saklı bence.Ben filmi beğendim,kendini izlettirdi.Sırf konusu için bile izlenir.Bence kitabı okumayanlar önce film izlesinler :D Sonra da kitabın muhteşemliğini okusunlar. Kesinlikle izlenmesi gereken bir film diyorum.

We're Millers (Bu Nasıl Aile!)

Son bir kaç senedir çekilen en komik filmi izlemeye hazır olun! Filmin fragmanını ilk gördüğümde kesin izlemeliyim demiştim,açıkçası konusu da baya ilginç.Bundan önce ilk olarak belirtmeliyim ki filmin adına aldanmayın sakın ailenizle birlikte izlemeyin! Bence biz Türkler bu filmi aileyle izlemeye dayanamaz.Yani olmaz,izleyin anlayacaksınız.Film bir uyuşturucu satıcısının sınırdan geçmek için sahte bir aile kurmasını konu alıyor.Biri striptizci komşusu,biri bakir diğeri ise evden kaçmış sokaklarda yaşayan bir kaçak.Anlayacağınız 4 farklı karakter biraraya geliyor filmde bu da oldukça ilginç olaylarla komik geliyor.Film boyunca hiç sıkılmadım,çok aşırı bir kahkahada atmadım.Ama kesinlikle çok sıcak bir film olmuş.Filmde uygun olmayan sahnelerde vardı ama onlar bile komikti,gülümsetti yani.Ben filmi çok beğendim sizler de izleyin derim.Yüz ifadeleri ve onları süsleyen eğlenceli diyaloglarıyla sonuna kadar keyifle izleyeceğiniz bir film oldugunu unutmayın.Son zamanlarda izlediğim en iyi komedi filmlerinden biri.


Neighbors (Kötü Komşular)

Yine bir komedi film.Hele ki Seth Rogen varken izlememek olmazdı.Yine fragmanını izleyip kesin izlemeliyim dediğim filmlerden biriydi.Bence film biraz fragmandan ibaretti.Film bebekli bir ailenin komşuları olarak bir öğrenci birliğinin yan evlerine taşınmış olmasını konu alıyor.Fragmanı görünce baya ümitlenmiştim aslında ama bir türlü fragman haricinde sahnelere gülemedim.Yani orta halli bir filmdi benim için.Hava yastığı sahnelerine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim bu arada.Eğer boş vaktiniz varsa ve gençlik filmlerini seviyorsanız bir bakın derim filme.


The Bling Ring (Pırıltılı Hayatlar)

Gerçek bir öyküden alınan bu filmin öyküsünü belki de biliyorsunuzdur; 2009 yılında Paris Hilton,Orlanda Bloom,Lindsay Lohan gibi ünlülerin evine giren bir grup çocuk hırsızın haberleri çıkmıştı.İşte film tam da bu öyküyü anlatıyor.Bu çocukların hırsızlık yapması ise ilginç aslında sadece onlar gibi yaşamak istiyorlar..Aslında fakir değiller,zenginler hatta.Ama ünlü değiller.Neyse film ilk olarak Paris Hilton'un evine girmeleriyle başlıyor sonra sürüp gidiyor.Filmdeki ev gerçekten Paris'in bu arada.Ben gerçek öyküyü baya araştırdım ama türkçe kaynaklarda pek yer almamış haber sanırım.Film açıkçası güzel değildi,ama hikaye ilginçti.Sadece okusanız bile yeterdi.Gereksiz bir film olmuş bence.Filmde en çok sevdiğim konuşma ise şu;
-Angelina Jolie'nin en sevdiğin şeyi??
-Kocası
haha işte bu komikti değil mi? Bence filmin tek güzel yeri burası idi.Kıyafetler filan mükemmeldi.Vaktiniz değerli ise hiç izlemeyin değmez diyorum,Emma Watson için bile değmez.Ama canınız aşırı sıkılıyorsa bakabilirsiniz,siz bilirsiniz.Benden söylemesi..

Şimdilik yine bu kadar.
Bu ay da bunları izledim.
Pazar gününü iyi geçirin,
Keyifli seyirler

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Filmlerin hepsini görmüştüm ama pek cezbetmemişlerdi sen izle diyorsan en iyisi ben yavaştan bir göz atmaya başlayayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle canım izle özellikle belirttiklerimi izle :D

      Sil
  2. uçurtma avcısı beni de çok etkileyen kitaplardandır. filmi kitap kadar etkilemese de yine de izlerken ağlamışlığım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kitap kadar olmasa da izlenmesi gereken bir film :)

      Sil
  3. İlk iki filmi severek izlemiştim, ama uçurtma avcısının kitabı da okunmalı! Diğer filmleri de en kısa sürede izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kitabı okunmalı zaten :D izlediklerinin yorumlarını merakla bekliyorum o halde

      Sil
  4. Neighbors dışında diğerlerini izledim.
    Uçurtma Avcısı kesinlikle açık ara önde. Ve ben de kitabının çok daha etkileyici olduğunu söyleyebilirim. Mutlaka okunması gereken bir klasik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçurtma avcısı gerçekten dediğin gibi bir klasik :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe