Oriflame Tender Care Balm

by - 14:58

Merhaba,
Çok uzun zamandır kullandığım (taa lise yıllarından bahsediyorum) ama yazısını yazmanın hiç aklıma gelmediği bugün aniden farkettiğim bir ürünle karşınızdayım bugün.Ne cümle kurdum bu arada.Dediğim lise yıllarında kullanmaya başladığım bir ürün ve Oriflame'in bence en meşhur ürünü.Ben kataloglarında ambalajının şirinliğine bayılıp almıştım.Geldiğinde minicik,gerçekten çok minik bir ambalajıyla beni karşıladı.Ama hiçte umduğunuz gibi çabucak biten bir ürün değil o yönden gayet iyi.
Ürünün asıl amacı ciltteki kuruluklara çözüm getirmek,nemlendirmek.Başta dudak olmak üzere diz,tırnak dipleri gibi bölgelerde de kullanılabiliniyor.Vazelimsi ve inanılmaz yoğun bir yapısı var.Doğal balmumu var içinde.Kesinlikle çok güzel nemlendiriyor cildi,sertlikleri bir süre sonra yok ediyor.Bendekinden hariç 3 tane daha çeşidi vardı sanırım.Yine dediğim gibi ürünün minicik ambalajına rağmen (15 ml. lik bir ürün ayrıca ) uzunca bir süre dayanıyor.Tek sevmediğim nokta ambalajından elle alınması ,o konuda biraz sorun yaratıyor.Ama katlanılabilinir.Çünkü gerçekten hakkını veren bir ürün.Kokusu ise muhteşem.
Ben genelde dudaklarımda ve tırnak diplerimde kullanıyorum ürünü.Gerçekten yıllardır çok severek kullandığım vazgeçemediğim bir ürün.Balmların en güzeli bence.Sizlere de canı gönülden tavsiye ederim.Fiyatı 10 tl civarı birşeydi sanırım.

Sizin yıllardır vazgeçemediğiniz balm'ınız hangisi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Benim de yanımdan,masamdan hiç ayırmadığım bir ürün. Sizdekini,sınırlı üretim olan kırmızısını kullandım. Şimdide mor ambalajlısını kullanıyorum. Gerçekten çok başarılı bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor ambalajlısını bende çok merak ediyorum açıkçası :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe