Pretty Little Liars : Hanna Marin Stili

11:26

Yeni köşemize hoşgeldiniz,
Bundan sonra bu köşede dizilerdeki sevdiğimiz karakterlerin stillerini daha yakından inceleyeceğiz.İstediğiniz bir karakter olursa yorum kısmına belirtmeyi unutmayın.Heyecanla ve severek izlediğim Pretty Little Liars dizisinde Hanna Marin karakterinin stilini detaylarıyla incelicez bugün.

Hanna Marin,izleyenleriniz varsa sevimli yalancılarımızdan modaya en düşkün olanı.İlk başta şişmanken Alison öldükten sonra incecik oluyor.Ama arada bazı sezonlarda biraz kilo aldığı da gözümden kaçmadı.Sarışın olduğundan sanırım dizide en salak karakter(yani safı da olabilir ama saf değil Hanna bence) olarak görülüyor.Benim de favori karakterimdir kendisi ayrıca.Çok doğal bir karakter,birazcık tavırlarında filan kendimi görüyorum sanırım ondan.Hanna saçlarıyla nerdeyse her sezon oynadı.Ama bence en çok yakışanı son sezondaki.Kısa saç çok yakışıyor,ama birde uçlarına siyah attırınca bence tarzını buldu son sezonda.Unutmadan kendisini pantolonla gördüğümüz bölüm yok denecek kadar azdır.Neyse şimdi hemen neler giymiş,tarzı nasıl inceleyelim.

Hanna günlük olarak genelde elbise giyiyor.Sürekli giydiği bir renk yok açıkçası.Siyahından tutunda pembesine,sarısına kadar her renk giysiyle karşımıza çıkıyor.Soldan üstteki ilk resimdeki kıyafetin amacını hala çözebilmiş değilim.Allah aşkına o ne kepazeliktir! Ben resimlerin alt kısımdaki olanlarını kendime daha yakın buldum.Yani en azından güzel olmuş.Bu arada Hanna'nın okula düğüne gidermiş gibi gitmesi de değişik yani.Nasıl bir okulsa artık,şaşırtıcı.

Hanna stili dedin mi zaten akla ilk ceketleri,blazer olsun hepsi gelir.Onu ceketsiz gördüğüm bölümlerde bir ara şükreder olmuştum.Yani insan ne giyse üstüne ceket mi giyer! Bir bakın o elbisenin,o t-shirtlerin üstüne ceket olmuş mu ! Şu kıza bir ceket giydirmeyin.Sadece en soldan alttaki o kahverengimsi ceketiyle olan kombini sevdim.O da otantik bir hava katmış Hanna'ya ondan.Yani bu dizinin stilistinde biraz iş yok gibi geldi bana ya da aklı bir karış havada.Şu kızlara bir çeki düzen verin.

Aslında arada çok güzel giyiniyor.Özel davetler olsun,maskeli balolar,cenazeler olsun kızımız oldukça şık.Özellikle sol alttaki resimde cenazede giydiği elbiseye bittim.Cenazeydi sanırım o,ya da hatırlamıyorum şuan.Sanki cenaze törenine değil baloya filan gidiyor.Ama bence mükemmel.Burdaki resimlerde oldukça iyi bence,en azından diğerlerine göre.Saçlarını en azından kıyafetine uygun yapıyor bene.Şekilden şekle girsede saçı en çok önü kavisli maşalı haliyle karşımıza çıkıyor.Gördüğünüz gibi genelde de mini elbise ,mini etek tercih ediyor.Ama bişey de söylemeden edemicem ya illa o sarılı cici elbisede o kemeri kullanmak zorunda mıydınız? O nedir Allah aşkına? 

Arada normal giyindiği zamanlardaki salaşlığı ise bence çok güzel.Yani son sezondaki saçlarını boyatması daha baskın şeyler giymesi bence tam tarzını buldu dedirtti bana. Ben burdaki kıyafetleri sevdim sadece sol üst köşedeki masa örtüsüne benzeyen üstlü olan kıyafet hariç.Sanki masa örtüsünü üstüne geçirmiş gibi değil mi? O şapkası çok yakışmış ama. Hanna'ya hippi tarzını çok yakıştırıyorum ben,bir bölüm defile gibi birşeye çıkmışlardı o bölümde gerçekten çok hoştu.

Hanna'yı genel olarak kıyafetle hiç uyuşmayan kocaman,saçma kolyeler ,ilginç küpeler,kocaman kemerler ve şapkalarıyla tanımlayabiliriz.Genelde her kıyafetinde minikte olsa bir kolye oluyor.Ama her kıyafete de kolye gitmez ki! Yani kocaman kocaman oluyorlar birde saçmalığın daniskası bence.Kıyafetle uyumu sıfır,renkler sıfır.Uyum sıfır en önemlisi.Şapkalarını genel olarak seviyorum,tam onluk oluyorlar.Yukardaki resimde soldaki saç bandına takıldım o nedir ya ! Güldüm bol bol.Ve o kemerler her PLL kızına bu kemerlerden veriyorlar,kocaman kocaman takıyorlar.Ama küpelerini genel olarak seviyorum(En soldaki hariç) .Özellikle o uzun sallanan püskülümsü küpelere bayıldım. Bayıldım ben gerçekten.Çok tarz durmuş.Birde Hanna'yı arada yaşına uygun giydirseler daha hoş olucak gibi hani.Bazen orta yaşlı kadınların tarzına uygun giyiniyor sonuçta bu kız daha 16 sında.
Hanna Marin'i Ashley Benson canlandırıyor.Bence çok güzel ne giyse yakışıyor ama çoğu zaman saçmalamışlar dizide.Gerçek hayatta çok güzel giyiniyor.Ben Ashley'i bizim türklerde Eda Ece (Pis yedili) de oynayan kıza çok benzetiyorum.Tabi ondan daha güzel ama benziyorlar.
Bu gün Hanna'nın stilini inceledim.Haftaya başka birinin stilini yakından inceleyeceğiz.PLL de tatil verdi yine bu arada,çok heyecanlı şekilde sürüyor dizi.Kaçırmayın derim.
Şimdilik görüşmek üzere.
Unutmadan siz Hanna'nın stilini nasıl buldunuz?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

9 kişi dedi ki

  1. ben bu diziye bayılıyorum yaa. 3 tane kitabını okuyup diziler başlamıştım kaç yıl önce dizide ki her karakterin stilini çok beğeniyorum aslında bir de spancer i ayrı beğeniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spencer'da benim için ikinci sırada :D çok ayrı bir tarzı var.bir ara onu da yazmalıyım sanırım

      Sil
  2. Yaa ben diziye nedense bi turlu isinamadim gerci sadece 1.sezonu izlemistim. Amaaa kitaplari severek okuyorum. :) Ashley Benson'ı bende begeniyorum, oyunculuguda fena degil. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplarından bende sadece ilk 2 sini okudum.İyilerdi.Ama dizide aksiyon dorukta devam etmelisin bence

      Sil
  3. Bu diziye bayılıyorum!! Geç başladım ama aşırı bağlandım resmen kopamıyor insan. Çok heyecanlı, ne ararsan var! Ben Hannah'ın stilini seviyorum aslında ama bazen abarttıkları da oluyor gerçekten. Yine de o elbise ve ceketlerine hastayım! Son sezonda saçları bence de mükemmel olmuş. Çok güzel bir kız zaten. Hafif saf ama çok iyi kalpli biri Hannah.. Hafif tembel,salak ama olsun o kadar. :D Çok emek vermişsin belli ki. Eline sağlık canım, çok güzel bir yazı olmuş. Sonrakini merakla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insan bir kere bağlandı mı kopamıyor diziden :D çok teşekkürler tatlım yorumun için.istek varsa söyleyebilirsin

      Sil
  4. Ben bu dizinin hastasıyım. Ayrıca Hanna'nin sarı siyah saçlarını gördüğümden beri içim gidiyor. Bu saç stilinin adını bilen var mı. ? Ombre denilen şey bu mu? Benim saçlarım kahverengi fakat başka bir renkle ben de sacima bundan yaptırmak istiyorum. Ama adı nedir bilmiyorum. Lütfen yardımcı olun : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla Hanna'nın saçındaki siyahlıklar ombre değil.Çünkü bu saçının belli kısımlarına yapılmış. Gölge,balyaj gibi birşey gibi geldi.Ama maalesef yanlış bilgi vermek istemem.

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe