Saç Rengini Açma Yolları : Sıvı Peroksit İle

by - 14:56

Bugünü boş geçmeyeceğimi söylemiştim sizlere.Bugün sizlere bilmeyenleriniz için neredeyse her yaz denediğim sıvı peroksit ile saç açmayı anlatacağım.Benim saçlarımın rengi kumral.Yazın saçlarımın rengi açılıyor fakat daha da açık olmasını istiyorum uçlarının.Ben yıllardır bu yöntemi kullanıyorum.Bu yöntemin saçları kırdığını öncelikle söylemek isterim.Diğer saç açma yöntemlerinden farkı güneşe çıkmak gibi bir zahmete katlanmamanız.Bence bu saç açma işinin en zahmetli tarafı da bu güneşte saatlerce açılmasını bekleme işi.

Saçları koyu olanlar %9,açık renkli olanların ise%6 lık oranlarda olanlarını kullanmalarını öneririm.Ayrıca saçlarınızın diplerine uygulamamaya dikkat edin saçlarınız zarar görmesin..Neyse şimdi nasıl yaptığıma geçeyim.
Şimdi ilk olarak bu koleston şişesindeki boş fısfıslı bir şişeye boşalttım.Kullanımı daha dolay olsun diye.Unutmadan bu kullanacağınız şişenin içini de iyice temizleyin ki kimyasallar karışmasın filan.Tedbirli olmakta fayda var.
Daha sonra saçlarımıza istediğimiz kısımlarına ben genellikle uçlarına uyguladım,fısfısı sıkıyoruz.Sıktıktan sonra 10-15 dakika bekliyoruz.
Sonra saçlarımızın üstünden düzleştirici yardımıyla geçiyoruz.Saçları kırmıyor mu ama gibi sorular gelebilir.Evet tabiki de kırılmalar olucak,ama çok da bir kırılma olmuyor öncekine göre.Yani eğer şüphe içindeyseniz bu saçlarınızın üstünden düzleştiriciyle geçme kısmını es geçin.
Bir 20 dakika daha bekliyoruz.Bakın bakalım o arada saç renginiz ne alemde? açılıyor mu? ne yapıyor diye.En fazla 30 dakika tutmanızı öneririm yoksa saçlarınız çok yıpranır.Sonra ise saçlarımızı şampuanlıyoruz,Peşine de saçlarınızı nemlendirmesi açısından bir bakım kremi yada bir maske kullanın.Saçlarınıza nem katsın.Bunları uyguladıktan sonra kırığınız beklediğiniz kadar fazla olmayacaktır.Ben bu yöntemi severek kullanıyorum.Saçlarımın uçları aşırı derece de açıldı.Sizlere de anlatmak istedim.
Koleston sıvı peroksiti 1 tlye aldım.Oldukça da uygun bir fiyatı var her yerde mevcut.
Not: Bu benim saçımı açmak için kullandığım bir yol.Size yanlış gelebilir tabi ki de

Siz saçlarınızı açmak için hangi yöntemler deniyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

113 kişi dedi ki

  1. Tesekkur ederim pamuk seker. Hemn deneyecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçlarını bekliyorum :D

      Sil
    2. Ben eczaneden aldim ama hem %6 lik hemde %9 luk ikisnde de peroksiti tek kullanmayin yaziyor ve renk acici urunle kullanin yada krem boya ile yapin diyor ne yapmaliyim

      Sil
  2. Teşekkürler hemen uygulıcam

    YanıtlaSil
  3. Ben deneme amaciyla alttan cok ufak bi kisma yaptim fakat duzlestiriciyi ugladigim anda ciss diye bi ses geldi ve sacim resmen kibrit cakmis gibi tel tel yandi o kismi kesmek zorunda kaldim acaba duzlestirici icin fazla mi islakti biraz kurumasi mi gerekli sacta duzlestirici yapmadan once

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o cıs sesi normal bende de geldi ,saçların biraz fazla ıslak olabilir evet biraz bekleyebilirsin ama yanma olduysa ve kestiysen senin yerinde olsam bir daha denemem bu yöntemi.Düzleştirici kullanmadan bir de deneyebilirsin tabi.Ama sana tavsiyem saçlarını daha da fazla kırma.Zaten kesmişsin güzelim saçları :(

      Sil
    2. Saç kurutma makinesiyle de üzerine geçebilirsiniz,bende yıllardır uygularım saçlarım siyah %9luk kullanıyorum akşam yatmadan önce komple saçıma suruyorum ,birazda saç kurutma makinesiyle üzerinden geçiyorum.sabah uyandığımda saçlarım sararmış oluyor .tavsiye ederim.

      Sil
    3. mrb daha detaylı anlkatr mısınzz benımde saclarım koyu kestane acmak ıstıyorum bıraz yıpranık oldugu ıcınde bısey kullanmaya korkuyorum :(

      Sil
    4. Bende hic bi ses cikmadi

      Sil
  4. Düzleştirici yerine başka ne kullanabilirim? İnternette birkaç kişinin bozulmuşta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzleştirici yerine bir şey kullanmadan da deneyebilirsin.

      Sil
    2. fön makinası daha iyi olur hem daha az kırılır hemde cıss sesi duymassınız :) ben öyle yapıyorum

      Sil
  5. Peroksiti suyla karıştırmamız gerekmiyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben karıştırmadım ama doğru mu emin olamadım şimdi

      Sil
  6. Şey duzlestirici yerine başka bisey kullanabiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbirşey kullanmasanız da olur düzleştirici yerine

      Sil
    2. Saç kurutma makinesi de kullanabilirsin

      Sil
  7. Boyalı sacta gecerli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyalı saçta nasıl olur pek bilmiyorum açıkçası ama uygularsanız da düzleştirici kullanmayıp bekletme süresini de 10-15 dakika civarında yapıp deneyin derim.

      Sil
  8. Soyledigin yontem ise yaramadi sacim acik ama 9 kullandim belki ondandir. Arkadaslar 1 gun beklet biz oyle yaptik dediler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi açık saçlar % 6 kullanmalı.ve arkadaşlarının dediği gibi 1 gün bekletirsen saçların yanabilir , yanmasa bile çok kötü kırılır.bence deneme

      Sil
    2. Ya sacimda normalde hic kirik yoktur benim 5 saat falan beklettim fark gozle goruluyoduda azdı yani. Su falan katilicak mi yani cunku 10 dakika falan bekletince hala ayni dedigini kelimesi kelimesini yaptim hic fark olmadi.

      Sil
    3. açıkçası hiçbir fikrim yok :(

      Sil
    4. Kullandığın oksijenli su miktarı kadar su karıştır saçına uygula daha sonra fön makinesiyle sıcak şekilde kurut bi kaç kez uygula farkı anlarsin

      Sil
  9. Saçlarım boya denilebilecek kadar siyah. Sadece uçlarını çok az açılmasını istiyorum sizce nasıl uygulamalıyım ? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarda anlattığım yöntemi %9 luk kullanarak uygulayabilirsin.

      Sil
  10. Saçların koyu kahve sizce sarı olması için kaç numara kullanmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %6 lık kullanman yeterli bence.

      Sil
    2. Benimde koyu kahve ama ben %9 luk kullandim bsey lur mu?

      Sil
  11. Benim sac rengim komur gibi
    siyah bende sacimi acmak istiyorum acikcasi birazda korkuyorum kalicimi geciyormu uclarina uygilamayi dusunuyorum hangi renk olur o zaman tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kömür gibi saçlarına yazık etme derim,ama eğer renginden memnun değilsen saç uçlarına %9 kullanabilirsin. Saç serumu gibi uçlarına iyice yedim,yarım saat beklersen bir ton açılır. Saçların kırılmaması için düzleştirici veya saç kurutma makinesi kullanmanı önermem. Ve yarım saat sonra muhakkak şampuan ile yıka-ki kimyasal madde kalmasın. Ve tabi ki her saç açıcı gibi bu da kalıcı. Eğer dediğim gibi yaparsan saçların bir ton açılır,açılacak tonun rengini görmek için internetten saç tonları diye arama yaptırabilirsin. Galiba kahverengi gibi olur,bilemiyorum. Ben saç uçlarımı üç ton,ortasını iki ton ve diplerini bir ton açmıştım. Saçlarım kestane rengindeydi ve şimdi uçları açık kumral,ortası kumral diplerim kahverengi. Tam istediğim renk. Kaşlarım koyu kahverengi ama olsun.:) saçım uzadığı için bugün tekrar diplerini bir ton açacağım. Ve bu arada ben bir sersemlik yaptım;saçımın tamamına uyguladıktan sonra tüm gece öyle uyudum. Sabah pek fark etmedim yıkayınca ama saçlarım gerçekten çok yıprandı. Uçları açarken de düzleştirici kullanmıştım, bir defa da saç kurutma makinesi ;bu ikisi de saçlarımı kırmıştı. Saçlarım kalın bu arada ve gayet sağlıklı. Dediğim yollar (tüm gece o şekilde uyuma,saç kurutma makinesi, düzleştirici) sayesinde çok üzüldüm. Yarım saat evin içinde saçların kolestrol sıvı peroksitli gez sonra muhakkak yıka. Sağlıklı saçlar. :))) [Bu arada saçlarım gibi doğal duruyor,hem kalıcı hemde güneşte çok güzel parlıyor,sarı tonlarında duruyor ve arada bakır rengi de oluyor haberiniz olsun.]

      Sil
  12. Ya bisrey diyecem senin sac rengin hangi renkti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yöntemi daha önce denedim %6lik ile saçların koyu sarı gibi oldu sonra saçlarım uzayinca dip geldi normal saç rengim kahverengi dibine tekrar %6lik uyguladim fakat işe yaramadi ardindan %9luğu denedim diplerine 15 dakika bekledim gerçekten cok guzel açıldı ama hic duzleştirme işlemini uygulamadim

      Sil
  13. Ben saclarima % 9 uygulayip 15 dakika beklettim ama hiçbir işe yaramadi saçlarım kumral niye olmadı vede çok yiprandi birkaç tüyo verebilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım saçlarında benim uyguladığım gibi biraz daha fazla süre ile bekletirsen belki istediğin sonuca ulaşırsın.Saçların çok yıprandı ise de bol bol nemlendirici saç maskesi,saç kremi gibi nemini kazanacak ürünler kullanmanı tavsiye ederim.

      Sil
  14. Ben denedim sacim koyu renkteudi %9 luğu kullandim. Ama cok bir acilma gostermedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha fazla bekletmeyi deneyebilirsin o halde

      Sil
  15. Benim saclarim koyu kahverengi %9 luk olandan aldim kullanmaya korkuyorum sizce %9 luk dogru mu ve sacim hangi renk olabilir lutfn fikirlerinizi soyleyin :)

    YanıtlaSil
  16. Saçlara maske yapmadan kullansak bir şey olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani saçların daha çok yıpranmasın diye maske yapın demiştim.Bir nemlendirici gibi birşey sürsen de güzel olur.Yeter ki saçların öyle kuru kalmasın

      Sil
  17. Kaşlara uygulayabilirmiyiz siyaha 6 lık uygulasak bir ton falan açılırmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşlara :( maalesef canım bir fikrim yok seni yanlış yönlendirmek istemem

      Sil
  18. Duzlestiricim yok uzerinden gecemem ne yapicagim? Surdukten sonra 20-30 dakka bekleyip yikicakmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve öyle de yapabilirsin.Zaten saç renginden anlayabilirsin açılıp açılmadığını.Artık kaçıncı dakikada istediğin sonucu verirse o zaman yıka.Belki de bu 10 dakikada olur kimbilir

      Sil
  19. Merhaba ben saç diplerime dip boyası şeklinde yapsam bi zararı olur mu bi de düzleştirici yerine saç kurutma makinası ile saçlarımı biraz ısıtsam olur mu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç diplerine uygulamamanı tavsiye ederim.Çünkü saç diplerini iyice yıpratırsın.Bu riski alma derim

      Sil
  20. Islak saca mı uygulayalim kuru saça mı ve sürdükten sonra duzlestiriciyle gecmeyeceksek ne kadar bekleyelim? Peroksit hayalim mi saça

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islak yada kuru pek farketmez.düzleştiriciyle geçmeyeceksen saçının açılmasında anlayabilirsin.istediğin kadar açıldığında 20-30 dakikayı geçmesin tabi o zaman.

      Sil
  21. merhaba ben %9 luk ile kendi boyasız saçıma 3 ay 15 günde 1 45 dakika uygulamştım koyu kahve normalde saçlarım 3 ay sonraki sonucum hafif doreli kumral oldu saçımı pek yıpratmadıda 3. kez yaptığımda daha belirgindi saçlarım ilk iki aşamada pek fark edilmiyor sabır işi birazcık :)

    YanıtlaSil
  22. peki kaç kutu gerek ??

    YanıtlaSil
  23. bende aldım sıvı perioksit ama aldığım yerde düzleştirici kullanmya gerek olmadığını söyledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani demiş olabilirler.Bende yazdım zaten ,isterseniz kullanın, daha etkili olur diye.

      Sil
  24. Kızlar ben aynı burada yazan şekilde kullandım tek fark peroksiti sürdükten sonra saçımı aliminyüm folyo ile sardım. Ve sonuç mükemmel oldu.Hem de saçım yumuşak ve parlaklaştırdı. Herkese tawsiye ediyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel olmuş sendeki etkileri canım :) güle güle kullan yeni saçlarını o halde

      Sil
  25. AYY HARİKLA BİR ŞEY ÖLDÜM YA BEN ÇOK HARİKA GALİBA :cd

    YanıtlaSil
  26. KAŞLARIMA UYGULARSAM SİZCE SONUÇ ALABİLİRMİYİM LÜTFEN CEVAPLARSANİZ SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum, bu konuda uzman birine danışsanız daha doğru olur bence.

      Sil
  27. Ya ben bunu iki yildir ayda bir kere falan sac diplerime suruyordum bide duzlestirici kullaniyorum bir yildir fazlaca,saclarimin yarisi döküldü resmen cok gürdü saclarim suan incecik kaldi nasil tekrar saglikli haline getirebilirim cok moralim bozuk :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz da geldi ,saçlarını uzun bir süre düzleştirici,maşa gibi aletlerden uzak tut.Birde bitkisel içerikli,sülfatsız şampuanlar kullanabilirsin.İlk başlarda etkisini göremesende sonradan yararını çok görürsün :)

      Sil
  28. Arkadaşlar size tavsiyem sakın bunu yapmayın ben bunu kullandım ve saçlarım aşırı derecede kırıldı ta en üste kadar kestirmek zorunda kaldım ve uzun saçımı özlüyorum aşırı derecede saça zarar veriyor.

    YanıtlaSil
  29. Nerde satılıyor peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetikçilerde bulabilirsin yada eczanelerde

      Sil
  30. Duzlestirici gibi isisal seylere gerek yok 10-15 dk guneste beklemeniz yeterli diplerine sakin surmeyin onermem bu saclarinizin dokulmesine neden olabilir. Genellikle boya acici olarak bilinir bu.onun yerine eczaneden sac acici alirsaniz daha iyi olabilir. Yalniz onlar biraz pahali 25 lira falan.

    YanıtlaSil
  31. Benim saç rengim koyu karamel ve uçlarini bal renginde olmasini istiyorum nasil yapmam gerek ne kullanmam ve ne kadar surede bekletmem gerek bilgi verirseniz çok sevnrm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyem en fazla 15 dakika tutmanız yönünde.Ama size daha kolay bir yöntem olan yazısını da yazdığım diğer yöntemi tavsiye ederim..Hem istediğiniz renge ulaşana kadar saç açma işleminize devam edebilirsiniz,hem daha kolay hemde daha az zararlı.Linkini koyuyorum;http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2015/07/sac-rengini-acma-yollar-loreal-casting.html

      Sil
  32. Merhaba bn aciciyi aldim bugun yapmayi planliyiruz halamla bana yardimci olacak sadece birsey sorucaktim yaptiktan 1 gun sonra denize gitsem kotu bir sonucla karsilasir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence daha iyi olur hatta saçlarının rengi iyice açılır.Ama saçlarını iyice nemlendirmeyi unutma :)

      Sil
  33. Canim merhaba benim saclarim koyu kahve %9luk kullandim ilk yapisim 20 dk falan beklettim yapali yarim saat oldu ama bi acilma goremedim yapanlar sabahi aciliyo diyolar sencee ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence çok bile bekletmişsin.Bol bol nemlendirici sür saçlarına

      Sil

  34. benim saçlarım sarı uçlarının daha sarı olmasını istiyorum %6 lık aldım güneş de 15 dk bekletsem yeterli olur mu

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Pamuk Şeker öncelikle sorum sana. Ben erkek olarak bunu kullanmayı düşünüyorum saçlarım siyah ve uçlarının güneşte hafif sarımsı olmasını istiyorum sizce napmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası siyah saçı bununla açarsanız sarıya dönmez çok fazla.Hatta dönmez diyeyim.Çok fazla bekletirsen eğer saçının rengi bir ton açılır .Bu tonda genelde çikolata kahve yada kızıl kahve rengi olur.Ama açılır yine de hoş durur bence.Bildiğim kadarıyla sarıya dönmesi çok çok düşük bir ihtimal.

      Sil
  36. Merhaba pamuk şeker ben perçemime uyguladım ve yaklaşık yarım saatten fazla güneşte durdum saçımın rengi siyah yüzde dokuzluk aldım ama hiçbir açılma göremedim ben birazda su katmıştım . Direk su katmadan uygulanacak sanırım ve güneşte beklemem mi lazım illaki birde perçemim için ne kadar sürmeliyim yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içine su katmadan uyguladım saçıma.Evet saçlarının güneş görmesi lazım.perçemin için de Perçemini elinin arasına al ıslak olana kadar sık,ıslak dediysem saçlarımızı banyodan sonra havluyla kuruluyoruz da hafif bir nemlilik kalıyor ya onun gibi düşün.O hale gelene kadar sık.Çok bile açılacaktır.Çok durmamanı avsiye ederim.15-20 dakika yeterli olacaktır.Bu yöntem işe yaramazsa Loreal'in sunkiss ini bir dene derim.Yazısı mevcuttur blogumda :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler saçım çok açıldı ve yıpranmada olmadı ayriyetten kokusuda çok güzel yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim . :)

      Sil
  37. Mrraba bende onceden uygulamistim cok memnun kalmstm sonra sacimi platine.vurdum pisman oldum tekrar kumrala vurdum acik kumral oldu acsam rengimi eskisi gibi tutarmi zarar verirmi sacima?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zarar verir bence çünkü zaten saçlarınıza şimdiye kadar birçok işlem uygulamışsınız.bence uygulamayın derim ama siz bilirsiniz

      Sil
  38. saçı kremledikden sonramı yıkayoruz yoksa ondan önce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarımızı yıkadıktan sonra kırılmaması açısından nemlendirici bir ürün sürüyoruz saçlarımıza

      Sil
  39. Merhaba Ben Daha 0nceden Acıcı Kulanıyordum Sacım Sarı 0luyodu 1 Kere Turuncu oldu 0ndan Sonra Kullanmamaya Basladım Sımdı Bana Yardımcı 0lun
    Sıvı Peroksit V0l30 %9 aldım nekadar beklıcem sacım kestane rengi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası benimde bir ara öyle oldu açıcılar yüzünden saçım turuncuya döndü,o yönde açıldı.bence çok az bekletin bir bakın nasıl oluyor saçınız? Turuncuya mı dönüyor yoksa sarıya mı ? ona göre tekrar sürüp süreyi uzatın derim ben.Temkinli olmakta fayda var :)

      Sil
  40. Saçım şu an sarı daha önceden saçımda siyah wardi o yüzden Uçlar koyu oldu uçlarına peroksit uygulanabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulanabilir ama uygulamamanızda fayda var bence saçlarınız çok yanar

      Sil
  41. Merhaba ben saçlarımı siyaha boyadım ama memnun değilim sıvı peroksit ile açmak istiyorum sizce nasil olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana olmaz gibi geldi.Bir kuaförden yardım almakta fayda var

      Sil
  42. düzleştiriciyle kuruncaya kadarmı geçiyoruz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar geçmeye gerek yok,bir iki defa geçseniz yeter

      Sil
  43. Benim saçım koyu kahve siyaha yakın koleston açıcı 9 sürdüm 1saattir bekliyom strecle kafamı sardim açılma yok artık yikasammi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yıkamalısın,saçların yanıcak yoksa

      Sil
  44. Bende 9 aldım ilk olarak açıcıyı kullanıp daha sonrası için koleston naturals 11/7 vanilya sarısını kullanmayı düşünüyorum herhangi bir zararını görrürmüyüm istediğim renk sonucunu alırmıyım😊😐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce hiç saçımı boyatmadığım için istediğiniz rengi alır mısınız bilemem.Ama zararı derseniz saçlarınız illa ki yıpranıcaktır herhangi işlemden sonra zaten

      Sil
    2. Is yerinde saclarim peroksit yuzunden cok acildi eski haline nasıl geri getire bilirim yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. maalesef yardımcı olamicam.Bir fikrim yok

      Sil
  45. eski haline donuyo zaten bi iki yap yapmadinmi sanki boyo gibi baya dibi yani onceki saclarn rengi cikio ben iki uc seneden beri kullaniyorum elinize eldiven muhakkak takin benim saclarim kahve rengiydi kuzenimden duymustum bunu rus kizlarinin saci gibi oldu cok harika kaslarmada suruyorum zaten beyz tnlym kendi saclarim gibi herkez soruyo cok harika boyadan iyidir tavsiye edrm ama bn bi saat bekletyrm ve ole ynma olmyo ve uzerne bone gibi biseyler bagliyorum kendisi kurusun dahada duzlestiri ile yakmayin bunu yaptkdan bi iki saat snra yikayinca siz fazla bekletmeyblrsnz istediniz renge ulasincaya kadr bekleyin sonra onu yikayin bi sampuanla temizleyin sonra bi yumurta iki kasik zeytin yagi iki kasik yogrt du bi kasede karistrn ve bunu maske olarak sacinza surp bekltn yrm saat bi saat saclarnz cogalr ve duznli kullnimda tabiki sonra dus yapabilirsinz saclariniz yumrta asla kokmuyo ve vitamin bombasi yaptnz icin saciniz yipranmyo her aydeglde sac rengnzn kendi rengi cikmaya basldnda acma yontemini tekrr ypblrsinz basarilar

    YanıtlaSil
  46. 1 saat bekliyorum �� renk atmadi sacim da yanmior lutfen yardim

    YanıtlaSil
  47. slm benim saclarım koyu siyah kahverengi olmasını istiorum kaclık kulanmalıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir arkadaşım da siyah saçlı idi sun kiss kullandı ve saçları yıpranmadan açıldı.Bence sizde onu denemelisiniz.

      Sil
  48. Merhaba bende bugün aynı şekilde yaptım ve güneşte bekledim 15 dakika durmama rağmen harika sonuçlar aldım tavsiye ederim arkadaşlar 😊

    YanıtlaSil
  49. Kesinlikle tavsiye etmiyorum 18 yasindayim ve ilk defa sacima kimyasal surdum sonuç hüsran açılmadığı gibi birde saclarimi cok sertlestirdi nekadar nemlendirici bakim kremi sursemde faydasını goremedim papatyadan devam geç açılsın sağlıklı açılsın ıustelik 4 kere yıkamak zorunda kaldim

    YanıtlaSil
  50. Benim saçlarımda kına var akmıyo da..sarıya boyatcaktım ..bu yöntem işe yarar mı peki..açar mı saçımı ..biliyo musun? Bu arada kaç yaşındasın diye sorcaktım

    YanıtlaSil
  51. 23 yaşındayım .Maalesef bir fikrim yok,yanlış bilgi vermek istemem Merve

    YanıtlaSil
  52. Saçlarım kahverengi bir gün önce küllü kumral boyadım dipleri tuttu ama geri kalan kısmında hiçbir değişiklik olmadı saçlarıma sürsem yanar mı

    YanıtlaSil
  53. saçlarım açık kahverengi uçlarına sürsem çok fazla belli olur mu o kadar da açılmasını istemiyorum :)))

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe