Essence Glossy Lip Balm

by - 17:57

Merhaba,
Bugün sizlere günlük,çantaya at çık şekilli bir hem lip gloss hem de lip balm özellikli bir ürün tanıtacağım.Seride 6 farklı renk seçeneği var bende ki "Pink Dragon Fruit" .Açıkçası ben lip gloss ların verdiği yapışkanlık hissinden nefret edenlerdenim,o saçın dudaklara yapışması hele hiç sevmem.Neyse bunları geçiyorum.Ürünün kesik uçlu bir sürme başlığı var böylece kolayca sürüldüğünü düşünüyorum,bu özelliği hoşuma gitti.

Dudaklara lip balm gibi aşırı bir nemlilik vermiyor ama fena değil yine de.Kuru dudaklarınızı nemlendiriyor yani.Rengi gördüğünüz gibi pembe.Baya bir sim mevcut içinde,bence serinin en simli ürünü bu.Ürünün tadı da hoş,yenilebilir yani ehehe :D Benim gibi lip gloss sevmeyenler ürünü sevmeyebilir,şimdiden söyliyeyim.Ama lip gloss tercih edenler için bir alternatif olabilir bu ürün.

Çünkü şeker bir yapısı ve görüntüsü var.Bence alternatifleriniz arasına alın ve deneyin.
Ürün Gratis Essence standlarında 3-4 tl gibi birşey.
Siz lip glossları sevenlerden misiniz?
Şimdilik ben sinemaya gidiyorum.Labirent filmini izlemeye.
Yarın görüşmek üzere.



Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Gloss sevmiyorum pek ama bu ürünün Cherry Brownie'si var bende, seviyorum :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe