Flormar Style Matic Eyeliner - S02

by - 21:56

Herkese merhabalar,
Genelde gözlerimde siyah rengi göz kalemlerini tercih ediyorum.Ondandır ki sırf siyah renk göz kalemleri göz hapsimde oluyor alışverişlerde.Bu seferki tercihimde Flormar'dan Style Matic Eyeliner oldu.Ve tabikide siyah rengi.Numarası S02.Diğer göz kalemlerine göre kullanışı daha kolay bence.Asansörlü bir yapıya sahip kalem.Ayrıca ortasında da yumuşacık silikon bir yapı var.Kalemin kullanılışı kolay anlayacağınız.


Göz kalemlerinde sık aradığımız özellik olan kalıcılık ve akıp akmama konusuna gelince de; Kalemi ben üst göz kapağıma hafif eyeliner gibi çektiğimde akma yapıyor açıkçası.Ama diğer göz kalemlerine nazaran daha az bir akma bu ama akma yapıyor.Bu benim cildimin yağlı olmasından da kaynaklanıyor sanırım.Kalemin sürülüşü çok kolay,yumuşacık bir forma sahip.Bu özelliği özellikle hoşuma gitti.Bastırmaya kalmadan rengini hemen veriyor.Ürün benim için orta seviyede kaldı.Alır mıyım almaz mıyım pek kararsızım.Fiyatı Flormarlarda 13,5 TL .

Şimdilik Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Göz makyajı deyince aklıma eyeliner geliyor.Çünkü sadece eyeliner kullanıyorum ve herkes çok yakıştığını söylüyor. Çantamdaki 3 makyaj eşyasından en önemlisi. Olmazsa olmazım. Tutkum.
    Sitenizi çok beğendim. Çok içten. Keyifle okudum. Başarılar diliyorum. Ben de yemek siteme beklerim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe