Neler Aldım ? #10

by - 22:12

Dünkü yaptığım Gratis alışverişinden sonra bugün kendimi Watsons'a attım.Watsons'da daha çok renkli kozmetikte indirimler çoğunluktaydı.Benim en çok ilgimi çeken standlar Maybelline oldu ki.O da %50 indirimliydi.Bir de Loreal o da %50 indirimliydi.Bu iki stand arasında gittim,geldim.Ben Gratisteki gibi Gratis'e özel ürünlerde de bir indirim beklemiştim.Ama ne zaman Watsons öyle bişi yaptı ki.Bakım ürünlerinde de Gratiste Garnier daha az indirimdeydi.Gratiste ne kadar indirim olduğunu unuttum açıkçası.Ama Watsons'da bakım ürünlerinde %50 indirim vardı yine.

> Ben ilk olarak kendime indirimde olmayan bir Yüz Fırçası seçtim.Çünkü gerçekten çok ihtiyacım vardı.Peeling yaparken filan saçlarım filan hep peeling oluyordu.Biraz önce denedim ve çok sevdim.İnce kılları yüzümü acıtmadı.Hatta yumuşacıktı.Ellerimle yaptığımdan daha kolayca peeling yaptım yüzüme.Çok iyiydi iyiki almışım dedim.Bunda indirim yoktu.4,99 Tl'ye aldım.

> Daha sonra da yeni çıkan denemeyi çok istediğim Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'ndan aldım.%50 indirimde olmasıda cabasıydı.Merakla yorumlanmayı bekliyor.Bana indirimle birlikte 8,45 Tl

> En son ise Maybelline standında bir bordo ruj buldum ki.Aslına bakarsanız ki ben genelde pembe ruj  ve tonlarını sürerim.Amma lakin yardımcı olan kadın ve arkadaşım bu renk sana çok yakışır diyerek bana zorla sürdürdüler bu rengi.Gerkçekten bende çok yakıştığına kanaat getirdim.Çok sexy oldu. %50 indirim vardı standda.Bana indirimle birlikte fiyatı 5,25 Tl 

Burdaki alışverişimdende 18,75 Tl yle ayrıldım.25 Tl lik alışverişe 5TL lik indirim kuponu veriyorlardı.Arkadaşım aldı bir tane.Bana bu kadınlar günü alışverişi yeter sanırım.Birde disklerden alıcam son olarak bulursam.Daha birşey almamalıyım,almicam.Kendime hakim oluyorum.

Siz neler aldınız bu kadınlar günü alışverişinden?
Hepimizin Kadınlar Günü Kutlu Olsun ayrıca.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

9 kişi dedi ki

  1. Güle güle kullanın yarın bende watsonstayım nasipse.Gratiste aradğım çoğu şeyi bulamadım bakalım watsonsta inşşalah bulurum

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan o bordo ruja bende baktım cesaret edemeyip diger renklerden aldım ama aklımda kaldı yarın alıcam bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin almalısın :D gerçekten çok hoş duruyor

      Sil
  4. Slikon yüz pedinden bendede var ve kullanıyorum çokta memnunum , inanıyorum ki sende çok memnun kalacaksın hem yüzü tahriş etmeden masaj yaparak temizliyor. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok bayıldığım bir ürün oldu kendisi .Şimdiden etkisini hissediyorum sanki :D teşekkürler

      Sil
  5. Merhaba
    Blogunuzu çok seviyorum
    Lütfen yeni bloguma destek olun
    http://dreamsbabexo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe