Benri Kuru Şampuan

by - 14:52

Herkese merhabalar,
3 Gündür yazı namına birşey yazmadığımın farkına vardım.Ve geçen hafta indirimden aldığım bu muhteşem ürünü hemen sizlere anlatmaya karar verdim.Kuru şampuanı ilk olarak Watsons Kuru Şampuanında deneyimledim.Benim için çok hoş bir deneyim olmamıştı şahsen.İkinci deneyimim ise Gratis'ten aldığım Benri'nin kuru şampuanı.Bu şampuanın renk renk çeşitleri fakat ben renksizini tercih ettim.İki boyu mevcut.50,150 mL.Ben 150 mL lik olanı aldım.

Sizlere daha önce 2 günde bir saçlarımı yıkadığımı,sürekli yağlandığını söylemiştim.Ondandır ki böyle ürünler benim için günün kurtarıcısı rolünü üstleniyor.Ürünü çalkaladıktan sonra saçımıza 30 cm uzaklıktan yağlı olan kısmına püskürtüyoruz.Sonra saçlarımızın diplerine masaj yaparak saçlarımıza iyice yediriyoruz spreyi.Saç fırçası yardımıyla saçlarımızdaki beyaz partikülleri götürüyoruz saçımızdan.Ve ortaya banyo yapmış gibi,hacimli saçlar çıkıyor.
Ben bu ürüne tek kelimeyle bayıldım.2 kere kullandım ikisinde de saçlarım hacimli süper oldu.Yağın zerresinden eser yoktu.Unutmadan kokusundan bahsedeyim.Kokusu daha çok erkek parfümünü andırıyor bence.Yani ben ona benzettim.Kokusu yüzünden benden  eksi puan aldı.Ama ben ürünü sevdim.Kesinlikle koşun gidin sizde alın.Gratislerde ürün mevcut.Ben ürünü yarı indirimle 5 tl'ye aldım.

Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Çok merak ettiğim ürünlerden biri bu kuru şampuanlar, yağlı saçlarım olduğu için denemeyi düşünüyorum ama merak ettiğim bir nokta var kepeklenme yapıyor mu ya da uyguladıktan sonra kalıntı kalıyor mu saçlarda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kepeklenme değilde,yukarda dediğim gibi beyaz partiküller oluyor saçta minik minik.Ama bende çok fazla olmadı açıkçası.Onlarıda saç fırçası yardımıyla temizliyorum.Zaten banyo yaptıktan sonra birşey yapmıyor saçımda.Bende kepeklenme filan yapmadı kısacası :)

      Sil
  2. cnm ben bir markanın denedim herşey iyi hoşdu ama ağır bir kokusu vardı benrinin herhangi bir kokusu varmı? Yoksa bende bir alıp deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet ondan bahsetmeyi unutmuşum kusura bakma.Kokusu kötü değil yani ama daha çok erkek parfümü gibi kokuyor bence yani ben öyle benzettim.Kötü kokmuyor bence :D

      Sil
  3. ben de Elidor'u denedim ama biraz beyaz beyaz bıraktı gibi geldi, çok matlaştırdı saçımı bu ürün peki matlaştırıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle bir etkisi olmadı canım.Ama dediğim gibi beyaz partiküller minik minik bıraktı saçımda.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe