Mimlenmişimm - 10

by - 18:08

Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım


Bir mimle daha karşınızdayım.Canım arkadaşım Beauty Boop sağolsun beni mimlemiş.Mim sevdiğimiz,takip ettiğimiz bloglar hakkında.Benim de sıkı takipte olduğum her yazısını büyük bir zevkle okuduğum bloglar var.Takibikide canım arkadaşım başta geliyor bu kişiler arasında.Bakalım başka kimler var ? Belki sizinde arada bilmediğiniz bloglar çıkar da sizde onları seversiniz,benim gibi sıkı takipçisi olursunuz.


Miskin Kek nerdeyse onun yorumlarını okumadan hiçbir ürün almam diyebilirim size.Her konuda fikir sahibi,sürekli yazıyor.Sizinde çok seviceğinize eminim kendisini.

Nazlıı kendisini her türlü sosyal alemden takip ederim.Makyaj dünyasında idollerimin başında geliyor kendi.Ayrıca Nazlı cidden çok güzel.Bence makyaj hakkında ayrıca bilgilenmek isterseniz bir uğrayın güzelim bloguna ..


Modaliza , Özlem kadar içten bir blogger görmedim gerçekten.Bir youtube kanalı var ki,kesinlikle abone olun.Bütün videolarını izledim.Ürünleri tanıtımı filan gerçekten çok samimi.


Leopar Delisi , kendisinden moda hakkında ne varsa,magazin falan hepsini öğrenebilirsiniz.Magazine,modaya filan bayıldığımdan blogundakini hiçbir yazısını kaçırmam.Ayrıca bloguna da çok özen gösteriyor canım arkadaşım.Kesinlikle bir uğrayın derim.

Yar Bana Bir Eğlence, bence çok samimi ve hoş yazıları var.Çoğu zaman ürünler hakkında yorumlarına bakmak için uğruyorum,yeni ürünler keşfediyorum sayesinde.

ve Alice Makyaj Diyarında tabikide.Onunda bende ayrı bir yeri var.Bilmiyorum ama her yorumu ayrı bir önemli benim için.Ama kendisini Beauty Boop mimlemiş benden önce.Siz yinede bir uğrayın ona :)

Şimdilik aklıma gelen çok sevdiğim bloglar bunlar.Sizleri de mimledim bu arada.
Sizin sevdiğiniz bloglar hangisi?
Bu blogları sizde takip ediyormusunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

12 kişi dedi ki

  1. Aaay tatlım beniimmm çok teşekkür ederiimmm! <3
    Çok mutlu oldum yaa ihih :) :*

    YanıtlaSil
  2. Çalışkansın işte canım yalan mı :))) Hemencecikkk cevapladığın için teşekkür ederim canım pamuğum şekerim :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım :D çalışkanım ayyy çok sevindirik oldum

      Sil
  3. O ne güzel söz öyle :) Çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin ^_^

    YanıtlaSil
  4. Düşüncelerin beni çok mutlu etti. Bende blogunu zevkle takip ediyorum. Ayrıca kitap sever bir blogger olmanda blogunu çok sevmem için önemli bir etken :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kitapların yeri bende ayrı zaten :D ne demek canım.

      Sil
  5. Yeni gördüüüm bunu:)
    Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için <3

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum şuan :D buraya yazman bile süper

      Sil
  6. Ama çok tatlı yazmışsın, harikasın :) Düşüncelerin için çok teşekkürler, ben de en yakın zamanda yapacağım <3

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe