Cyrene Argan Yağı

by - 19:05

Saç konusunda aşırı takıntılıyım biliyorsunuzdur.Bilmeyenler de öğrendi şimdi.Sürekli saçıma yeni yeni şeyler denerim.Güzel olsunlar,parlak görünsünler vs diye.Bu argan yağıda Lila Kutuyla birlikte elime ulaştı.Bu argan yağının diğerlerinden farkı %100 argan yağından oluşması yani içeriğinde herhangi bir kimyasal yok.Sadece argan yağı var.Ayrıca Cyrene Argan yağı Ecocert sertifikalı.Yani sayılı saf argan yağlarından biri.

Ürünün kapak kısmı damlalık yapısında.Bu ürünün kullanımı kolaylaştırıyor.İstediğiniz kadar kullanabiliyorsunuz.Fazla alma ihtimaliniz yok yani.

Peki bu saf argan yağını nasıl kullanıyorum;
-İlk olarak nemli saç uçlarıma uygulamayı denedim ben.Fakat saçlarım benim yağlı yapısı olduğu için hoş olmadı,daha çabuk yağlandı.Yağlı bir görüntü oluştu.Ondan bunu yağlı saçları olanların denememesini öneririm.
-İkinci olaraksa saç diplerime uyguladım.Yaklaşık 2 saat sonra saçlarımı yıkadım.Ben genel olarak bu ikincisini kullanıyorum.Saçlarım canlandı,parlaklığı arttı.Ayrıca kolayca taranıyor.
-El bakımı için tırnak etlerime uyguluyorum.
-Cilt bakımı için yüzüme uyguluyorum.Daha sonra yumuşacık bir cildim oluyor.
-Sizde dilerseniz tüm vücudunuza bile uygulayabilirsiniz.Yıkamazsanız yumuşacık bir cilde sahip olursunuz.

Benim sevdiğim bir ürün oldu.%100 doğal oluşuda kendini ayrı bir sevdirdi ürünün.Eğer saçlarınızda kırıklık,cildinizde nemlendirme eksilikliği varsa sizinde bu ürünü denemenizi şiddetle tavsiye ederim.LilaKutuda 29tl 'ye edinebilirsiniz.

Şimdilik sevgilerimle


Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. Ben de saçlarıma takmış durumdayım. Bu da aklımda olsun:)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bırblog takıpteyım bloğumda cekılısım var bekleırm *-*

    YanıtlaSil
  3. Bende Nashi'ninkini kullanıyorum ve çook beğeniyorum. Çok hafif ve tatlıda bir kokusu var hehe :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe