Neler Aldım ? #9

by - 17:49

Herkese merhabalar,
Bugün okula gider gitmez arkadaşlarımdan Gratiste indirim varmış,Nasıl bize söylemezsin sözleriyle güne başladım.İndirimler dün haber verilmiş akşam sanırım.Akşam ben çakırkeyif olduğumdan haberim yoktu maalesef.Ama bugün çıkışta hemen arkadaşımla Gratis'in yolunu tuttuk ilk olarak.Şimdi geldim ve hemen o heyecanla yazımı yazayım dedim.Benim ihtiyacım olan belli başlı ürünler vardı onlardan başladım.Bu arada ikinci Balm ürünüme de kavuşmuş oldum bu indirimle.Ya da ilk kendi aldığım Balm ürünüme.Çok mutluyum.

Bakalım neler aldım,ne kadara aldım;
1-Perfect Purity Ağız Çalkalama Suyu/Naneli; Bunu o arada gördüm.İnternetten yorumlara baktım iyiydi yani.Listerine'in fiyatı 15 Tl gibi bir fiyat olunca bunu denemekte buldum çareyi.İndirimle fiyatı 2Tl 

2-Benri Kuru Şampuan; Watsons'ın kuru şampuanını deneyip bende işe yaramadığını sizlere söylemiştim.Böyle ürünlere çok ihtiyacım oluyor.Bunu da görünce internetten yorumlarına baktım,iyiydi.Denemekte fayda var dedim attım çantaya,umarım güzeldir. İndirimle fiyatı 5Tl

3-The Balm Schwing Eyeliner; Aslında benim aklımda yine Maybelline nin jel eyelinerları vardı.Watsons'tan onlardan alıcaktım.Ama yardım eden kadın kesinlikle bunu almamı önerdi.Fiyatıda çok uygun olunca al aman boşver dedim..Arkadaşımla beraber birer tane aldık.İndirimle fiyatı 12,95Tl

4-La Ligne El Kremi ; Artık el kremi hastalığımı biliyorsunuzdur.Hala dolu tane kremim var,gördüğüm yerde sepete atıyorum ama yine.İndirimle fiyatı 2,5Tl

5-Benri Aseton; Aseton'a çok ihtiyacım vardı.Önceki bitmek üzereydi.Buda çilekli kokunca alayım dedim.Aslında birde Benrinin ojesiz asetonunu gördüm ama kokusunu pek sevmedim açıkçası.Neyse Bunun indirimle fiyatı 1,25Tl

6-Benri Top Makyaj Pamuğu; Tabikide öğlen gittiğimiz için hiç pamuk yoktu.Zorla son kalan bu pamuktan aldım.Hiç denememiştim bunu değişiklik olsun dedim.İndirimle fiyatı 2Tl 

7-Pierre F Maske; Bu maskeyi kullanmıştım öncedende muhteşem bir kokusu var.Büyüğünden alıcaktım ama o kadar çok maskem varki gönlüm razı olmadı almaya.İndirimle fiyatı 2Tl

8-Flormar Siyah Oje; Siyah ojem bitmişti.İhtiyaç halinde olduğum için aldım.İndirim yoktu.Fiyatı 1,95Tl

9-Doğadan Soğuk Çay Form; Kasada 1Tl olduğunu duyunca bunu da aldım.
10- Purederm Oksijenli Maske; Son olarak son anda resmini çektiğim bu maske var.Maske işte kullanılır bir gün diyerek sepete attım.İndirimle Fiyatı 1,25Tl
Aslında birde kolye beğenmiştim fakat fiyat artık 45 olunca onu geri verdim.Toplam 31,81Tl ödeyerek Gratis alışverişimi sonlandırdım.Yarında Watsons'a gidip bir göz gezdireyim diyorum.Ama kendime hakim oluyorum.Gratis için kendime 30 Tl limit koymuştum.Gayet ihtiyacım olan şeyler aldım.Yarın yine bir bitenler yazısı yazabilirim anlayacağınız.Bu arada Watsons Kart çıkartıyormuş.Bu habere sevinmemek elde mi ki?  Bu indirimlere bayılıyorum yahu.

Siz neler aldınız indirimle?
Yarın Watsons indirimleriyle görüşmek üzere.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

16 kişi dedi ki

  1. güle güle kullan canım, oksijenli maskeyi ben kullandım çok güzel memnun kalacağından eminim :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maske cok guzel umarim sen de beğenirsin.. benrinin kuru şapmpuani oldugunu bilmiyordum hemen denenmeli! :) hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım güzeldir.Herkes çok beğenmiş zaten :) Bende bilmiyordum görünce çok mutlu oldum.Denemekte bir fayda var .

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan tatlım hayırlı olsun...<3

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım =) Bende 2 the balm ürünü aldım daha aseton kuru şampuan alıcaktım ama param evde kalmış =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yarın alırsın canım :) indirimler 3 gün sürüyordu sanırım ..

      Sil
  5. Canım hepsini iyi günlerde kullan, yorumlarını bekliyorum yeni ürünlerinin, özellikle de The balm schwing eyeliner :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım.Bende yorumlamayı dört gözle bekliyorum :D

      Sil
  6. Scwhing eyeliner'dan ben de almak istiyordum da gittiğim Gratis'te kalmamıştı alamadım :)
    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm.Belki bulursun yarın filan :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe