Kimi Dinliyorum ; Foxes

by - 22:49

Bu başlığımın sekizinci konuğu ; Foxes

Ben kendisine bayılıyorum.Daha yeni şarkılarını dinlemeye başladım ve sesini çok sevdim.Çok naif bir sesi var.Dinlediğinizde sizde benim gibi düşünüceksiniz kesin.Tarzı filan da çok hoş.Tabiki de konuyu açmama neden olan şarkısını konuda sona saklıyorum.Foxes hakkında internette ne kadar araştırma yaptıysam da pek bir bilgi yok.


İlk olarak ben bu kızımızı Zedd ile yaptığı muhteşem düette "Clarity" şarkısında duydum.Bu şarkı muhteşem bişi.Zaten bu şarkıyla 2014 yılının en iyilerinde Grammy ödülü aldı.

Daha sonra da White Coats ve Echo şarkıları var.Ben ikisi arasından en çok Echoyu seviyorum şahsen.Ayrıca klipleri de çok rengarenk Foxes'ın.


Sonraki şarkısı ise Gossip Girl dolayısıyla baya ünlü olan bir şarkı " Youth" .Klibi de çok eğlenceli.Böyle hikaye gibi klipler süper.Bakalım şarkıyı siz sevicekmisiniz? İnternette yaklaşık 4,5 milyon kişi izlemiş.

Ve sizlere bu konuyu açmama vesile olan şarkı "Let Go For Tonight" Bu şarkıya hasta olunur ya.Çok eğlenceli süper bir şarkı.Kesinlikle dinleyin ve dinleyin.Klibide çok eğlenceli.Yeni telefon müziğim budur arkadaşlar.

Sizler dinliyor musunuz Foxes'ı?
Herkese keyifli dinlemeler.


Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Hepsini ilk kez dinledim. İçlerinden sadece youth dikkatimi çekti. Bir kaç kez dinlenip karar verilmek üzere kenara alındı :)
    Yeni sanatçılar keşfetmeyi ve onları blogda tanıtmayı çok seviyorum. Bu yüzden aynısını başka bloggerların da yaptığını görmek güzel.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkıyı bende çok severim.bende başkasının yaptığını bilmiyorum.Çok hoşmuş o halde :) bende sana sevgiler

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe