İzleyin , İzlemeyin ?

16:14

Bu ara film tavsiyesi yazmadığımı farkettim.İzlediğim filmleri şöyle bir yazayım kısaca yine dedim.Bir takipçimde buna ön ayak oldu sağolsun.Bakalım hangi filmleri beğendim,beğenmedim.Hangilerini izleyin,izlemeyin?


Seven Pounds / Yedi Yaşam
Will Smith'in klasik filmlerinden biri.Ben aslında bu filmi sizlere uzun uzun anlatmak isterdim tek bir konuda.Fakat film için söyleyebileceğim tek şey mükemmeldi.Bir insanın geçmişindeki yaptığı hataları telafi etmek için, vicdanını rahatlatmak yaptığı olaylar örgüsünü anlatıyor film.Ben filmi izlerken sık sık "Vicdanımı rahatlatmak için ben bu kadar cesur olabilir miydim" düşüncesi? Bence filmi hiç kaçırmadan izleyin.Çok muhteşem bir film.



Trust / Güven 
Film 14 yaşındaki Annie'nin internetten biriyle tanışması sonucu başlıyor.Aylar sonra bu kişiye aşık olduktan sonra buluştuklarında hiçbirşey Annie'nin beklediği gibi olmaz.Olaylar böyle başlıyor,konu olarak da böyle.Bir aile dramı film aslında.Genel olarak ders verici.Ben filmi yer yer sevdim.Yani çok sıkıcı değildi.Kıza yer yer üzüldüm,yer yerde bu kız ne kadar saf modlarına girdim.Arada ağlayasım bile geldi ailenin haline.Sonu pek beklediğim gibi bitmedi açıkçası ama boş vaktinizde izlenebilir bence.



Friends With Benefits / Arkadaştan Öte
Çok saçma sapan bir filmle karşınızdayız.Filmde bir çift var sadece cinsellik için biraraya geliyorlar.Film pornomsu romantiklik içinde çekilmiş.Ben Justin Timbarlake hastası olduğumdan bir izliyeyim dedim.Fakat keşke izlemeseydim.Yani çoğunu izlemedim bile.Yarısında artık filmi kapattım.Bence bu filmi izlemeden önce 3-4 kere düşünün.



Love And Other Drugs / Aşk Sarhoşu
Bu filmi bir arkadaşımın tavsiyesiyle izledim.Zaten Anne Hathaway filmlerini her daim sevmişimdir.Filmde Jamie işinde kadınlar üzerindekini çekiciliğini kullanmayı seven bir adamdır.En sonunda tesadüfen tanışırlar ve bu ilişkileri beklediklerinden de ciddiye döner.Film klasik romantik komedi.Sık sık gülümsüyorsunuz.Filmde bir önceki film gibi açık sahneler dolu.Fakat hangi yabancı filmde bu sahnelerden yok ki.Bence filmi izleyip öyle karar verin.Ama bence kesinlikle izleyin.Güzel bir romantik komedi tavsiyesi benden size.



Source Code / Yaşam Şifresi
İşte değişik bir bilim kurgu,fantastik bir film.Filmi en başta anlamakta baya bir zorluk çektim.Çünkü filmde ne olduğunu anlayamıyorunuz,noluyo filan oldum en başta.Bu filmde biraz önceki adamın Jake Gyllenhaal'ın filmi.Colter adında bir adam gözlerinia açtığında kendini başka bir adamın bedeninde bulur.8 dakika sonra bulunduğu trende patlama olur ve tekrar gözlerini açtığında kendi bedeninde hükümetin talimatlarıyla "yaşam şifresi" denilen bir programdadır.Bu program sayesinde başka birinin bedeninde olup,her seferinde bu bombayı kimin yerleştirdiğine dair ipuçları bulmaya çalışır.Bakalım Colter bu adamı bulabilecek mi? İzlediğim en ilginç filmlerden biriydi,çok orjinal bir filmdi.Finalide ilginçti.Bence kesinlikle izlenmesi gerekenler arasına alın.



Frıtt Vılt / Şeytanın Oteli
Serisi olan filmlerden.Ben daha ilkini dün gece izledim.Ben daha büyük ümitler beklemiştim bu korku filminden.5 genç toplanıyor ve dağda bir kaza sonucu bir otele denk geliyorlar.Otelde kimsecikler yok.Orda kalıyorlar gece.Sonrası olaylar olaylar.Kötü olaylar.Filmde pek korku namına birşey yoktu bence.Benim pek sevdiğim bir korku filmi olmadı.Belkide bu eski olmasına bağlıdır.Az sonra ikincisini izlicem filmin belki o iyidir.Bence izlemeniz gerekmez.Tavsiye etmiyorum bu filmi.Gerilim bile yok filmde.


Sonraki ne izleyin izlemeyinde görüşmek üzere.
Siz hangi filmleri izlediniz?
Ne düşünüyorsunuz?

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

13 kişi dedi ki

  1. seytanın otelı trust haric hepsını ızledım galıba :) trusta bakıcam canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım :) yorumlarını merak ediyorum

      Sil
    2. walter mıtty yi izledim hiçmi hiç beğenmedim bayıldım ! bıraktım yarıda, dünde ilk aşkmı ne öle saçma film izledim oda baydı artık bir filmde güzel olsun be :)) Tamam canım tweterdan oaylaşırım izlediğim an

      Sil
  2. 3 filmi izlememişim. Yaşam şifresi filmini sevgilimde habire izle çok güzel diyordu artık izliyim bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin o halde :D

      Sil
  3. Yedi yasam kesinlikle mukemmel

    YanıtlaSil
  4. hepside güzel filmler ama will smithin filmi biraz daha güzel teşekkür ederim .bu filmleri tekrar izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Will Smith'in filminin üstüne bende tanımıyorum :D

      Sil
  5. Yedi Yaşam'i izlememiştim. Tavsiyenle izleyeceğim.
    "Love and Other Drugs"ı sıkıcı bulmuştum 2 başarılı oyuncusuna rağmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmiştim filmi.Hoştu yani..Yedi yaşamı kesinlikle izlemelisin ama :D

      Sil
  6. Güven adlı film güzele benziyor.Fragmanı izlerken tüylerim diken diken oldu ve gözlerim doldu resmen.Kız da güzel maşallah. :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe