Nivea Black & White Deodorant

by - 18:25

Terlemeye ve kokuya karşı olarak Nivea'nın bu ürünü almıştım.Özelliklede beyaz iz bırakmaz,sarı leke karşıtı yazısı ise tabikide aklımı çeldi.Nivea da zaten kokusuyla,ürünleriyle herdaim beğenimi kazanmıştır.Fakat ürün pudralı..
Deodorantı sıktıktan 1-2 dakika sonra kıyafetimi giydiğimde hiçbir leke,sarı leke filan oluşmadı.Çok hoş bir kokusu var,hafif Niveamsı denilen tarzda klasik bir koku.Kimsenin kokusunu sevmeyeceğini düşünemiyorum.Ben çok severek kullanıyorum bu ürünü.Ürün 150mL.
Amma lakin ürünün içinde Aluminium Chlorohydrate denilen maddeden var.Bilmeyenleriniz için kısaca bir anlatayım.Bu madde koltuk altına yakın sıkıldığından dolayı koltuk altınız (temizse bu risk daha fazlaymış) a en yakın bölge olan göğsümüzde göğüs kanserine yol açabiliyor.Ayrıca 16 yaşından önce deodorant kullanmaya ve koltuk altı tüylerini almaya başlayan bayanların daha erken yaşlarda göğüs kanserine yakalandığı görülmüştür.Tabikide terlemekten hepimiz çekiniyoruz.Bende dahil.Ama bu tarz ürünlerin kullanımını azaltmamız gerekiyor.Bunun da bilincinde olmalıyız.Ben deodorant anlatmışken bu konu hakkında da sizleri bilgilendireyim dedim.

Benim anlatıcaklarım bu kadar.Karar size kalmış.Bu ürüne gelirsek severek kullanıyorum dediğim gibi.Sizinde almanızı tavsiye ederim.Ben kullanıma devam ediyorum bu tarz ürünleri ama nadir olarak kullanıyorum,azalttım yani.Siz neler düşünüyorsunuz bu konuda?

Bu deodorantı kullananlar var mı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Bende de bu serisinin roll on'u var ama hiç memnun kalmadım resmen bembeyaz iz yapıyor. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rollonunu kullanmadım canım maalesef bir fikrim yok :/

      Sil
  2. ben çok severek kullanıyorudm 6 yada 7 şişem zararlarını duymustum ama vazgecemedım :(

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe