Kalyon Oje / 209

by - 16:18

Bu ara hiç oje yazısı yazmamışım bunu farkettim.Yeni aldığım ve haftalardır tırnağımdan çıkarmadığım ojemi sizlere hemen anlatmak istedim.Bu ojeyi Watsons'ta gördüm.Daha doğrusu Kalyonun meşhur tırnak besleyicisinden alıcaktım,bir baktım bu bana bakıyor.Zaten bordo oje arayışındaydım.Alayım denemekten birşey çıkmaz dedim.

Ojeyi ilk katta sürdüğünüzde birşey anlaşılmıyor pek açıkçası.Bendeki 3 kat sürülmüş hali.Bence çok şeker bir renk oldu.Yani ne tam kırmızı ne de çok koyu bir tonda.Ama koyu bir bordo da istiyorum bu ara bana önerebileceğiniz bir şey varsa dinlerim? Ayrıca ojenin kuruma süreside normal oje kuruma süresi gibi.Ben bu ojeyi sevdim valla.Oje işte ne özelliği olabilir ki? Ama çok kolay çıkmıyor.Yani benim kullandığım diğer ojelere kıyasla daha yavaş soyuluyor tırnağımdaki oje.Diğer ojelerimi 2-3 gün sonra yenilemem gerekse bu 5-6 gün beni idare ediyor.Öyle yani..Bence bordo renk bir oje arıyorsanız Kalyon'un 209 numarasını bir deneyin.Sonrada bana yorumlarınızı yazın.

Şimdilik sevgilerimle..

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. çok koyu bi bordo istiyorsan şiddetle flormar 323 öneririm benim favorilerimden (:

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe