Bitenler / Çöpe Gidenler * 9

18:08


Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım.Çok dolu dolu olmasa da artık çok yer kapladığını düşündüğümden atılmaları gerekiyordu.Bu ay renkli kozmetik bitirmedim.Ne zaman bitirdim ki zaten? Bakalım neler bitti gitti? 

1-Schwarzkopf Gliss Şampuan; Bayılıyorum bu şampuana.Kesinlikle alın derim..Kardeşimle beraber bitirdik.Yoksa tek başıma nasıl bitireyim :D Yazısı burda 

2- Gülşah Aseton; Aseton işte ..İyiydi filan işte.İdareydi..

3-Palmolive Çikolatalı Duş Jeli; Kardeşimle yine yiye yiye bitirdik gibi bişi.Süperdi ya. Yazısı burda

4-Watsons Superdrug Kuru Şampuan; Benrinin kuru şampuanı daha güzeldi bence.Yazısı burda 

5-Nivea Deodorant; Her ay bunlardan bitiriyorum zaten.Bağımlılık oldu.

6-Sensodyne Diş Macunu; Çok seviyorum bu markayı.Başka kullanamıyorum ama Colgate aldım şimdi.Bakalım o nasıl?


5- Yüz Ponponu; Bi işe yaramayan bi halt.Dedmki pudrayı bunla sürerim,aman hiç uğraşmayın bence.Fırçadan başka güzel bişi yok.Hiç tavsiye etmem.

6-Benri Krem; Hindistancevizli kokusu insanı sarıyor.Ama ben benri kremlerini sevmiyorum,ama ucuz yani.Alınabilir hani.

7- Oxygen Bubble Maske; Gratisten almıştım.2 kullanımlık bir maskeydi.İyiydi bence.Sevdim ben çok tuhaftı maske ya.Hiç susuz baloncuk oldu filan.

8-Aloe Ampoule Maske; Sevmedim ben pek.Gratisten almıştım.Bence almayın biraz lüzumsuz.

9-Benri Pamuk ve Disk Pamuk; İkisinide bitirdim.Normal pamuğunu hiç hiç sevmedim.Disk pamuğunu zaten seviyordum,güzel bence.Alın alın..


Ben bu ay bu kadar bitirdim valla.Hadi artık yeniler gelsin..Darısı sizlerin başına canlarım :D

Şimdilik sevgilerimle

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe