Rimmel London Scandaleyes Retro Glam Maskara

by - 12:52

Herkese merhabalar,
Sınavım cuma günü bitmiş bulunuyor.Artık rahat rahat yazabilirim.Sınavlarım çok iyi geçmedi ama bitti ya o da yeter.Şimdi bu yazımızın konusu Watsons Rimmel'den aldığım Retro Glam maskara.Benim kirpiklerim kısa ve az.Anlayacağınız benim kirpiklerde iş yok.Bende ondan maskaralarda aradığım özellik; dolgunlaştırması ve uzatması.

Fırçası normal fırça ben genelde plastik uçlu olanları tercih ediyorum.Ama bunu da denemekte fayda var dedim.Tombul görünüşlü bir yapısı var fırçanın.Rimelin yapısı biraz yoğun.Maskara kirpiklerimi tek tek ayırdı benim.Uzatması gayet iyiydi.Ama benim zayıf bulduğum nokta kirpikleri dolgunlaştırması.Yani dolgunaştırması bence çok zayıf kalmış.Ondan genelde günlük makyajlarda kullandığım bir maskara kendisi.
Genelde 2 kat uyguluyorum bu rimeli.3 katta kirpiklerimde dökülme oluyor zaman zaman.Ayrıca kipriklerimde yapışma ve ağırlık hissi de cabası.Ondan fazla kat uygulamamakta fayda var.Uygun fiyatıyla(15tl civarı) sizde Watsons'lardan edinebilirsiniz bu ürüne.Günlük ve doğal makyaj sevenlere bu ürünü tavsiye ederim..

Siz bu ürünü kullanıyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Bende Rimmel London'dan bir maskara aldım ama bu değil.Lash Acceleratordu ismi sanırım.Daha kullanamadım.Umarım bunun gibi dökme sorunu falan yaşamam.Zaten kirpiklerim aaz. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olmaz canım.Benimkide az maalesef,işimiz çok zor valla :)

      Sil
  2. Rimmel'in maskaralarını hiç denemedim ama merak ediyorum. Benimde Black Drama'm bitmişti o kadar başka alcam diye diye gittim yine onu alıp döndüm hehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha bilinmedik almaktansa bilindik güzel almak iyidir canım :D güle güle kullan canım

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe