Youtube'da Kimleri Takip Etmeli?

by - 01:29

Artık yazıları okumak yerine hepimizin görsel medyaya kaydığı şu zamanda , beni okuyanlara benim de takip ettiğim , her videosunu sabırsızlıkla beklediğim isimleri sizlerle paylaşmak istedim.Özellikle youtube'u kendi gelişimimiz için kullansak o kadar yararlı bir mecra ki .Bakalım ben youtube'da kimleri takip ediyorum.Bunu da kısım kısım paylaşmaya karar verdim.Farklı farklı işler yapan insanları takip ediyorum aslında.Bence çoğunu sizde seviyorsunuz , eminim.

Ä°lgili resim

Barış Özcan 

Youtube'da en sevdiğim insan olan Barış Özcan; günlük hayatta üşendiğimiz ne kadar bilgi varsa onu bizlere sunan takipçilerinin deyimiyle storyteller.Ses tonu,olayları muhteşem analizi,detaylı incelemeleri ile gerçekten youtube'un en kaliteli içeriğini üreten Barış Özcan'ı sevmeyen yok sanırım.Ayrıca sadece gündelik bilgileri de paylaşmıyor.Sevdiğimiz kitaplardan bazı sayfaları okuyarak o muhteşem kalemlere ses oluyor ve vaktinize anlam katıyor adeta.En sonra Mars'a indirilen Insight'ı; canlı yayınla bizlere çeviri yaparak anlattı.Ne güzel bir video idi o.Demem o ki eğer youtube'da onu takip etmiyorsanız,çok şey kaybedersiniz.


Ä°lgili resim
Beyhan Budak

Psikolog olan Berhan Budak videoları ; kişisel gelişim,psikoloji üzerine.İnsanız sonuçta hepimizin derdi,belli düşünceleri oluyor.Ses tonu ,konuşmaları olsun içinizi rahatlayacağına kendinizi sorgulayacağınıza , aslında kendi sorunlarınızla adeta karşılıklı bir psikologla dertleşiyormuşcasına iyi hissedeceğinize eminim.Güzel insanlar diye bitirdiği her sohbetini dikkatle dinleyeceğinize eminim.Keyifli seyirler.


ılgın özgan ile ilgili görsel sonucu
Ilgın Özgan

Vloglarıyla,seyahat videolarıyla oldukça sevdiğim çok şeker bir youtuber. Kendisinin özellikle minimalizm ve zamanı doğru kullanmak ile ilgili videolarının ilginizi çekeceğini düşünüyorum. Minimalizmin sorgulanması,açıklanması,hayatımızı sadeleştirmek üzerine çok güzel videoları mevcut. Vlogları ile yeni yerler keşfedeceksiniz ayrıca.Bir şans verin derim .


Peki ya siz kimleri sıkı takip ediyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe