PASTEL DAY LONG LIKIT MAT RUJ | 29

by - 18:17

Merhabalar,
Yine bir süre yoktum ortalarda.Pastel'in bu serisinin bir çok rengini tanıttım ve tanıtmaya da devam ediyorum.Bu sefer ki rujumuz Golden Rose 02'nin adeta likit mat ruj hali.Şimdi detaylara geçiyorum.



-Klasik day long ambalajında,gayet kullanışlı sünger aplikatöre sahip.
-İçinde leylaklık barındıran bir pembe rengi bu.Bence oldukça şeker bir yaz rengi.
-Yapısı biraz fazla sıvı yapıda.
-Kuruma süresi orta düzeyli.Çok uzun sürmüyor.
-Ruj dudakları biraz kurutuyor.Dudakları bolca nemlendirmekte fayda var.
-Rengi dişleri biraz sarı gösteriyor yada sarılığını daha çok ön plana seriyor diyebilirim.
-Rengi biraz fazla pembe olduğundan açıkçası ben üzerine bir kat pudra geçiyorum.Öyle kullanmayı tercih ediyorum,daha pastel bir renge dönüşüyor sanki.
-Fiyatı 25 tl indirimle 15-20 tl arası elde edebilirsiniz.

pastel 29 ile ilgili görsel sonucu

Yine de günlük de kullanılabilecek güzel bir ruj.Ben herkese tavsiye ederim.
Siz bu rengi seviyor musunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Bu tonları çok seviyorum ve sonbahar-kış makyajlarına çok yakıştırıyorum! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe