Bee Beauty Kolajenli Jel Göz Altı Maskesi | Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici

by - 18:34


Geçenlerde Gratis indiriminden bu göz altı maskelerinden edindim..Aslında amacım Garnier'inkilerden edinmekti fakat onların içinde sadece 1 tane olup bunun kadar fiyatı olduğunu görünce kar-zarar hesabı yaparak bunu aldım.Bakalım memnun kaldım mı?


 Ürün hakkındaki düşüncelerim şöyle;
 -Ürünün 3 çeşidi bulunuyor.Ben eve gelince farkettim bunun yaşlanma karşıtı olduğunu..Daha sonradan incelediğime göre diğer 2 serisi; rahatlatıcı nemlendirici ve aydınlatıcı nemlendirici .Her serinin göz bandı renkleri farklı.Benim ki altın sarılı,simli bir renkte.Oldukça dikkat çekici değil mi?
-Kutunun içinde toplamda 6 çift maske bulunuyor.
-Kutunun arkasında yazana göre göz altında 20-30 dakika bekletiyorsunuz.
-İlk olarak pedlere ulaşmak için oldukça zorlu aşamalardan geçmeniz gerekiyor.Çünkü ürünü açarken pedlerin bulunduğu paketi kesmeniz gerekiyor.Başka türlü açılmıyor.Bu da pedlerin yırtılmasına neden oluyor.Pedler en ufak bir hareketinizle ,tırnağınızla bile çiziliyor ve kopuyor.
-Ürünü göz altlarınıza koyması çok basit fakat daha sonra beklerken ürün kesinlikle kayıyor.Sürekli düzeltmeniz gerekiyor.Bir süre sonra kaydığını hissedebilirsiniz.Ben sürekli elimle ürünü yukarı çıkardım.
-Yarım saat bekledikten sonra herhangi bir kızarıklık vs. olmadı.Gerginlik de yaşamadım.
-Nemlendirmesi orta düzeyli.Kuru göz altlarını tatmin etmeyecektir.
-Benim çok da memnun kalmadığım,pek bir işe yaramadığını düşündüğüm ürün kendisi.
-Gratislerden indirimle 10tl gibi bir fiyata edinebilirsiniz.


Ben tekrar alacağımı düşünmüyorum.Sizin göz altları için kullandığınız maskeler neler?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe