Bee Beauty Hydro Jel Krem

by - 08:01

Kış geldi,yine benim karma cildim soyulmaya,kurumaya yüz tuttu. Nemlendiricim bitmişken indirim döneminde bu kremi aldım.Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum.Cildim karma bir cilt.Sivilcelenmeye her an meyilli.Çok hassas değil sanırım.Şimdi krem hakkındaki düşüncelerime geçiyorum;

-Ürün Gratis'lerde satılan bir markaya ait.
-Cruelty-free yani hayvanlara zarar vermeyen,hayvansal içerikli bir madde içermeyen bir marka.
-Ürün 50ml'lik bir cam kavanozda,oldukça şık ve kullanışlı bir ambalaj olmuş.Hatta ambalajlamasını çoğu yüksek fiyatlı markaya göre çok iyi buldum.Oldukça "minnoş" tabir edebileceğimiz durumda.
-Kokusu ağır değil,bence hafif ve güzel bir kokusu var.Ben Diadermine'nin nemlendiricisine benzettim kokusunu.
-İçeriğinde zararlı kimyasallar mevcut; parfüm vs.
-Yüzünüzde gergin bir his bırakmıyor.
-Nemlendirici özelliği oldukça iyi.Yağlı bir görüntü oluşturmuyor.
-Bence herhangi bir reaksiyona neden olmadı.
-Fiyatı indirimde 13tl idi.Normalde de 25tl civarı sanırım.


Sevdiğim tekrar alacağım uygun fiyatlı bir nemlendirici bu ürün.Sizlere de tavsiye ederim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Ben de nem maskesi yapmak için bu tarz bir hidro-jel krem bakıyordum, içeriğine de bakacağım ama Bee Beauty ümit vaadediyor gibi. Teşekkürler bahsettiğin için, çok işime yarayacak gibi duruyor. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Benimde cildim sizinki gibi içeriğinde zararlı olan alkol denat ve benzyl alkol de var ama ben de nemlendirmesinden ve kokusundan memnunum

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe