Maybelline Color Show Ruj Seti | 105 | 202 | M304

by - 00:46

Merhabalar,
Bugün sizlerle geçen aylarda Bim'e gelen bu tesadüfen aldığım ruj setinden bahsetmek istiyorum.Ruj seti bildiğim kadarı ile çoğu yerde izdihama neden olmuş.Sonuçta 3 rujun fiyatı sadece 20tl idi.Normalde tanesi 20tl olan rujların üçünü birden bu fiyata bulunca bende kaçırmadan aldım.Bizim burası ıssız bir Bim olduğundan baya bir ürün mevcuttu.Neyse set içerisinde 3 adet renk mevcut.İkisi saten , biri mat renklerde.Setin içerisinde ayrıca selfie yüzüğü de mevcut.Şimdi renklerimizi tek tek inceleyelim.


105 | PINKALICIOUS

İsminden de anlaşılacağı üzere pembe bir renk.Tam şeker pembesi renginde hatta.Oldukça nemli bir yapısı ve ıslak bir duruşu var.Nemlendirici etkisi çok güzel ayrıca.Bu setteki tüm renklerin öyle.Rujun yapısı bence çok çok güzel.Ama mat yapıda ruj sevenler bu ruju hiç sevmeyecektir.Çünkü resimden de göründüğü gibi ıslak bir duruşu var.Kalıcılığı ise orta düzeyli.Ben rengi biraz Golden rose 02 numaraya benzettim ,onun ıslak bitişli hali gibi geldi.Ama bu rengi çok tercih etmiyorum nedense hiç.Yine de sevenleri olacaktır. (En sağdaki renk)


202 | RED MY LİPS

Yine ıslak bitişli bir kırmızı rengi.Tam kırmızı rengi.Özellikle akşam vaktinde ara ara kullandım bu ruju.Üzerine ben hafif pudra uygulamayı tercih ettim.Fazla ıslak bitişten hoşlanmıyorum çünkü.Artık ne mat olucak ne de ıslak olucak modundayım sanırım.Bu ruju da ara ara kullanıyorum.Sizlere de tavsiye ederim.Özellikle esmerlere çok yakışıcaktır.(ortadaki renk)


M304 | MYSTERIOUS MOCHA

Ve bu seti almama neden olan renk budur.Kahvemsilik içeren bu dudak rengine ilk görüşte aşık oldum.Kesinlikle herkeste farklı ama bir o kadarda mükemmel duran bu rengi sürdüğümden itibaren her gün bunu kullanıyorum.Resimlerde de gördüğünüz gibi bitmek üzere.Nemlendirici özellikliği çok güzel.Dudaklarınız kuru olsa bile adeta bir nemlendirici etki uyandırıyor.Yapısı diğer rujlara göre biraz daha mat ama kesinlikle bildiğimiz mat rujlar gibi dudağınızda gergin bir his bırakmıyor.Hafif saten kıvamlı bir bitişi mevcut.Rengi ise herkese güzel olacaktır.Kalıcılığı da iyi.Bu rengi mağazalarda da  aramayı düşünüyorum.Gerçekten bu seti aldığıma değdi.




Siz bu seti Bim'den kapanlardan mısınız?

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Ben kapamayanlardanım ve rujların rengini görünce de üzüldüm açıkçası :) Çok güzel bir setmiş, özellikle Mocha rengi gerçekten bir harika! güle güle kullan!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba! salı gününden itibaren bimlere tekrar geliyor ürün. ben de almayı düşündüğüm için araştırma yapıyordum. yazdıklarınızı görünce söylemek istedim :)

      Sil
    2. bugün yine gelyor kaçırmayın :) bende araştırmak için girmiştim buraya :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe