Siyah Nokta Çıkarıcı | Komedon Aleti | Kullanımı

by - 01:20


Siyah noktalar benim gibi yağlı ve karma cilde sahipseniz en büyük düşmanınız oluyor sanırım.Özellikle burnum ve çevresinde rahatsız edilecek düzeyde belirgin siyah noktalar boy gösterince bu konuda araştırmaya çıktım.En sonunda yıllar önce bu aleti keşfettim.Türlü türlü ismi bulunan bu "siyah nokta çıkarıcı"nın ismi aslında "komedon aleti". İki ucu bulunan bu metal aletin çeşitleri de mevcut.Genelde minik halkalı kısmı daha çok işe yarıyor.Benim bu son aldığımda iğne uçlu kısım mevcut.Eskisinde kalın halka bir kısım mevcuttu.Şimdi ürün hakkında kullanım detaylarına geçiyorum.


>Nasıl Kullanmalı

Komedon aletini gözeneklerimiz açık olduğu zaman kullanmaya gayret gösteriyoruz.Bunlar şöyle zamanlar; örneğin banyodan çıktıktan sonra hemen bu aletle siyah noktalarınızı sıkabilirsiniz.Ayrıca kaynayan suya yüzümüzü yaklaştırıp havlu ile etrafımıza duvar örüp bir süre beklersek de gözeneklerimiz yumuşayacaktır. 

Ürünü çok sert bastırmamaya dikkat etmeliyiz.Hafifçe bastırınca bile siyah noktalar çıkıyor zaten.Komedon aletinin ucunu aşağıdan yukarıya doğru çekmeniz bu işlem için en basiti olacaktır.

Ayrıca bu aletle patlamaya hazır sivilcelerinize de müdahale edebilirsiniz.Halka içine aldığınız sivilceye ufacık değdiğinizde bile ucu patlayacaktır.


Komedon aletiyle işiniz bittiğinde temizliğine özen gösterin.Ben aleti kolonyoyla silmeyi tercih ederken,yüzüme bir pamuk yardımı ile tonik uyguluyorum.

>Ürünü kimi iz kalabilir dese de benim gibi kişiler için siyah nokta bir kabus ise bence çok çok işinize yarar .En azından azalttığımı düşünüyorum kendimce.Çünkü bildiğiniz gibi ne peelingler,ne maskeler,ne burun bantları denedim ama azalmıyor bu illet.


>Ürün bende iz bırakmadı.Dediğim gibi bastırmaz iseniz sizde de bir soruna neden olmaz.

> Ben ürünü watsons'dan 5tl gibi bir fiyata aldım.Sizlerde herhangi bir mağazadan da edinebilirsiniz.Artık her yerde var.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe