İZLENESI KORE DİZİLERİNDEN SEÇMELER | 8

by - 19:14

Merhabalar,
Serimize devam ediyorum.Artık hangi dizileri izledim isimlerini bile unutuyorum artık.Umarım arada unuttuğum olmaz.Yine hepsini bir yazıya sığdıramayacağım sanırım.
Ä°lgili resim


Descendants of the Sun 
Ben bu diziyi bu zamana kadar nasıl izlememişim anlamadım.Ciddi anlamda bende doktor olma isteği uyandırdı.İnsanlara yardım etme,insanlık için birşey yapmadığımı ifade etti resmen.Aslında diziyi ben bu açıdan görsem de dizi romantik-dram tarzı bir dizi.Dizi bir doktor ve gizli görevlere giden bir askerin yakınlaşmaları dahil bu sırada yaşadıkları felaketleri anlatıyor.Dizi de hem kahkahalar attım hem de yer yer ağladım.Bence oldukça güzel bir dizi idi.Müzikleri ise olağanüstü.Zaten kore dizilerini seviyorsanız,çoğu müziğini duymuşunuzdur.Benden tavsiye kesinlikle izleyin. 10/10

Dip Not; AA dizideki başrol çift daha sonradan evlenmiş gerçek hayatta .Çok yakışıyorlar.Mutlulukları daim olsun.


a korean odyssey ile ilgili görsel sonucu

A Korean Odyssey

Çok çok eğlenerek izlediğim bu diziyi hemen herkes izlemeli diye düşünüyorum.Ara ara sahnelerine gıcık olsam da .Özellikle bazı bölümlerde olaylar yatışıyor,herşey düzeliyor.Pat başrol kız bir aptallık yapıyor.Son 2 bölümünde özellikle gözyaşlarını tutamayacağınız bu dizinin sonu biraz buruk bitse de bence sizi tatmin edecektir.

Dizinin konusu kısaca şöyle; çocukluğundan beri ruhları gören bir kızın kendini kurtaracağını düşündüğü "Peri"siyle tanışması ile kızımız lanetleniyor.Büyüdüğünde ise bu perisi ile karşılaşıyor.Fantastik-romantik komedi tarzındaki bu diziye bir şans verin.Ben özellikle Ma Wang karakterini oynayan kişiye bayıldım.Ve Bu Ja'nın domuzçukla aşkını görmek isterdim çok.Dizinin son bölümlerinde bir sürü soru işareti olsa da bence diğer bölümler için kesinlikle izlenmeli.Eğlenceli bir dizi idi. Ayrıca dizinin OST'ları da mükemmeldi. 8/10


one more time dizi ile ilgili görsel sonucu

One More Time

Diziyi Netflix dizilerinde de önermiştim.Oradaki yazımı aynen paylaşıyorum.Gerçekten çok hoş vakit geçirebileceğiniz,yer yer ağlayabileceğiniz 2016 yapımlı tek sezonu yer alan Kore dizisi bir fantastik romantik drama.
1.sezon : 8 bölüm
Dizinin bölümleri 30'ar dakika.Dizi sürekli zaman kaymaları yaşayan bir şarkıcı ile kötü bir kaderden kurtarması gereken kız arkadaşının hikayesini anlatıyor.Dizi de başrol karakterlerin güzelliği,yakışıklılığı sizi ayrıca içine çekse de dizi son bölüme kadar beni çok fena sardı.Tek kötü nokta ben sonunu bir noktaya bağlayamadım dizinin.Boş vaktinizde izleyip beğenebileceğiniz bir dizi olduğunu düşünüyorum.


Benden bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,beğenmenize çok sevindim.En kısa zamanda ziyaret etmeye çalışacağım blogunuzu.Size de iyi çalışmalar :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe