Garnier Saf&Temiz Siyah Nokta Karşıtı Kömürlü Temizleme Jeli

by - 02:57

Merhabalar,
En son indirimlerde Migros'tan edinip aylardır deneyimlediğim bir ürünü sizlere anlatmak istiyorum bugün.Ürünü özellikle sivilce ve siyah nokta sorununu sıklıkla yaşayan karma ve yağlı ciltler için öneriyorum.Benim gibi yazın yağlı kışın cildiniz kuruya dönükse bile bu ürün sizlerin de işine yarayacaktır.


Ürünün vaatleri;
>Ultra-emici kömür ile zenginleştirilmiş peeling formülü iki farklı boyutta peeling parçacıkları içeren formülü sayesinde cildi pürüzlerden arındırır ve inatçı siyah noktaları görünür şekilde azaltır.


Benim düşüncelerim ise şöyle;
>Ürün bence karma ve yağlı ciltler için.Kuru ciltler ürüne yönelmesin derim. Benim kuru olan bölgelerde cildim gergin oldu ve kuruluk hissettim cildimde.Ama yağlı olan T bölgem aksine normaldi,kuruluk vs. şikayetlerim olmadı.
> Ürünün benim dikkatimi çeken ilk ve en önemli özelliği siyah noktaları azaltması vaadi oldu.Açıkçası gözle görülür abartılı bir azalma olmasa da ben yine de psikolojik vs. derken bir azalma hissediyorum.Ama yine de çok bir şey beklememek lazım.
>İçerisindeki salisilik asit sayesinde sivilceleri kurutuyor ve azaltıyor ürün.Zaten kuru ciltlerin gergin olmasının nedeni de içerisindeki bu madde.
>Yapısı biraz sıvı bir yapıda.Aşırı yoğun bir yapısı yok.Resimlerde elimden hemen aşağı akmasından belli oluyor sanırım sıvılığı.
>Cildi gayet güzel temizliyor,benim göz makyajı kalıntılarımı bile güzel temizledi.Köpürüyor.
>İçerisinde yaban mersini özü bulunuyor bu sayede güzel kokuyor.Ben kokusundan rahatsız olmadım fakat kokuya hassaslığınız varsa almadan bir koklamayı deneyin.
>Ürünün fiyatı gayet uygun normalde 20tl civarı iken indirimle 13tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.


Ben bu ürünü gayet sevdim.Bende kötü bir duruma yol açmadı..Sizlerin de denemesini tavsiye ederim.
Siz bu seriyi denediniz mi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe