The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Mat Ruj | Committed

by - 00:51


Merhabalar,

Likit ruj kullanmayı artık eskisi kadar sevemesem de gündelik yaşantımda tercih ettiğim hala favori ürünlerim var.The Balm'ın bu Meet Matte serisi bence şimdiye kadar kullandığım likit ruj setleri arasında en iyilerinden biri.Bu rengi ise oldukça gündelik ve her özel,sıradan güne yakışır bir renk.


-Ambalajı klasik likit ruj ambalajlarında ,gayet kullanışlı.
-Rengi hafif gül kurusunu çalan nude bir ruj.Kişiden kişiye göre duruşu ve rengi değişir tabi.Ama ben rengini çok sevdim.Yokmuş hissi uyandırıyor adeta bende.Sadece biraz esmer tenli iseniz dişlerinizin sarılığını ön plana vurabilir.Bir arkadaşım bundan sık sık şikayet ediyor,oradan biliyorum.
-Bu rengin tek eksisi sanırım diğer renklerine göre biraz daha yavaş kuruyor dudakta.Diğerleri 5snyede kuruyorsa bu rengin kuruması 15-20snyenizi alacaktır.
-Mentollü bir kokusu var ,sürünce bu daha çok hissediliyor.Ama ben bu özelliğini sevenlerdenim.
-Yapısı hafif kıvamlı,sürdükten sonra dudak çizgilerine aşırı doluyor.Topaklanma yapıyor adeta.Bu yüzden dudaklarınıza sürmeden nemlendirici sürmek çok önemli.
-Kalıcılığı orta dereceli.Gün içinde tazelemek gerekli oluyor ama kesinlikle.
-Ben herkese bu rengin yakışacağını düşünüyorum.Çünkü oldukça günlük,bazen klasik,spor,akşam makyajı için uygun bir ruj.Her türlü ortama ayak uydurabilen cinsten.
-Gratislerde indirimle 30tl civarı ile edinebilirsiniz.


Ama her ne olursa olsun,benim tekrar edineceğim bir ruj.
Sizler bu seriden hangi rengi seviyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Benim dudak çizgilerime çok dolmadı, o yorumuna şaşırdım ama herkesin cilt yapısı farklı tabii. Ben de bu rujun rengini ve her makyaja uyumunu çok seviyorum. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe