Fit Muffin Tarifi

by - 01:34


Çok güzel kabarmış bir kek tarifiyle geldim .Sizce de enfes görünmüyor.Aşırı fit kek olmadı ama olduğu kadar, mükemmel kabardılar. Tarife geçiyorum. 

Hadi Mutfağa !


🍫2 yumurta

🍫2 s.b. tam buğday un
🍫2 yemek kaşığı zeytinyağı
🍫2adet hurma(sıcak suda bekletin)
🍫1y.k. kakao
🍫1paket bitter çikolata
🍫1paket kabartma tozu
🍫1paket vanilya
🍫Hindistan cevizi 

▪Bitter çikolatayı eritip, hurmaları rondodan geçirdikten sonra tüm malzemeleri karıştırıyoruz.(En son kabartma tozunu koyun) Karıştırdığımız malzemeyi en az 3 saat buzdolabında dinlendiriyoruz. Dinlendirdiğimiz karışımı ister kalıba isterseniz tepside küçük küçük yuvarlaklar halinde şekil vererek koyuyoruz.Üzerine ister benim gibi h.cevizi,ister fındık vs. serpiştirin.Daha sonra önceden ısıttığımız firına 180 derecede 20-25 dakika civarı koyuyoruz. 

Ve muffinler hazır.

Ben kurabiye olur diye düşünüyordum ama bildiğiniz küçük muffinler oldu.Bayıldım tadı da olay olmuş :)
Herkese afiyet olsun

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Yumuşak hurma bulursam denerim mutlaka, çok güzel görünüyor! Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sizde seveceksiniz.Hurmalar sertse sıcak suya koyun bir süre yumuşuyorlar.Hemde kabuğunu soyması daha kolay oluyor,aklınızda bulunsun :)

      Sil
  2. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe