İzlenesi Netflix Dizi Önerileri | Part 3

by - 23:44



Yine günlük dizi manyaklığına girmiş bir dönemdeyim.İyi ki Netflix var ne diyeyim.Seviyoruz bu hayatı.Bakalım neler izledim tavsiye ediyorum.Ayrıca Black Mirror'ın interaktif yani seçimlerini kendiniz yapacağınız,sonunu kendiniz belirleyeceğiniz bir filmi çıktı.Bence izlenmeli derim ben.Türünde bir ilk sanırım.Onun hakkında da yorumlarım gelecek ama haftaya..Bir süre ortalıklarda yokum.


Baby
Elite dizisini izledikten sonra bu diziyi gördüm ve izlemeye başladım.Eğer o diziyi de izlediyseniz bence çoğu şeyi kıyaslayacaksınız.Ama bu dizi kesinlikle daha iyi.Dizi İtalya 2018 yapımlı.Zengin 2 genç kızın ortamlarından sıkılıp,başka bir dünyaya koşmalarını anlatıyor.Daha sonra ikili bir hayat yaşamaya başlıyorlar. Dizi bence kıyaslayacak olursak Elite'e göre daha az sapık,sapkın bir dizi idi.Daha izlenebilirdi.
1.sezon - 6 bölüm
olarak yayınlandı şimdilik.Devamı gelir diye düşünüyorum.Bence vakit geçirmek için izlenebilir bir dizi idi.Diziyi izlerken ne hayatlar var be demeyi de ihmal etmedim.Ayrıca başroldeki küt saçlı kız mükemmel rol yapmış idi.Tebrik ederim.
4/10


Stranger Things 

Dizi kaybolan arkadaşlarını arayan 3 çocuk ve doğaüstü yeteneklere sahip bir çocuğun tanışmaları sonucu gelişen olayları anlatıyor.Ayrıca olaylar derinleştikçe ortaya devlet adına gizli deneyler yapan bir birim ortaya çıkıyor.Dizi bilim kurgu-korku türünde geçiyor.Bence dizinin heyecanı sürekli dorukta idi.Gizemli ve fantastik bir dizi izlerken sürekli bir gerilim havası hakimdi.
1.sezon - 8 bölüm
2.sezon - 9 bölüm
İlk sezon bitince 2.sezon daha ne olabilir ki demiştim ama 2.sezon da gayet sürükleyici idi.Dizinin şuana kadar 2 sezonu yayınlandı.3.sezon için beklemedeyiz.4 Temmuz'da yayınlanacakmış.Bence izleyin.Zaten yediden yetmişe herkesin izleyebileceği tarzda bir dizi bence. 
8/10

the crown ile ilgili görsel sonucu
The Crown

En sevdiğiniz kitap ne deseler Boleyn Kızı'nı unutamam sanırım.Böyle tarih asıllı dizilere bayılıyorum.Daha doğrusu asillik kokan.Başroldeki kadının asaletine hayran kalmamak elde değil.Dizi Kraliçe 2.Elizabeth'in tahta çıkışından itibaren süregelen olayları anlatıyor.Aşk, tutku,çekişme bol bol olmasa da bence durgun ama bir sürükleyici bir dizi.İnsanı içine çeken ayrı bir havası var.Başrolde Claire Foy kesinlikle takdire şayan. Kraliçe edasıyla dizi boyunca koşturuyor.Dizi 
1.sezon - 10 bölüm
2.sezon - 10 bölüm
Dizinin 2.sezonu da çıkacakmış bildiğim kadarı ile.Ama başroldeki oyuncular değişecekmiş.Artık yaşlanmaları gerektiği için.Bu konu beni derinden yaraladı.Ben diziyi çabucak bitirdim.Sizde böyle taht mücadelelerini ,kraliyet soylularının o muhteşem havasını solumak istiyorsanız diziye bir göz atın derim.
8/10

Şimdilik benden bu kadar.Emin olun tüm günümü dizi izleyerek geçirmeye başladım.
Siz hangi diziyi seviyorsunuz? Tavsiyelerinizi alabilirim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Bu netflix olayı herkesi sarmış durumda ama ben almam sanırım. D-Smart bile izlemeye vakit yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel valla keşke benim de vaktim olmasa birşey izlemeye ama işte :( vakit başka türlü geçmiyor

      Sil
    2. unutmadan dizileri izlemek için netflix almanız gerekmiyor.Dizi izleme sitelerinde netflix dizi ve filmleri hemen düşüyor :)

      Sil
  2. baby hariç diğer ikisi çok çok beğenerek izledim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe