İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler | 9

by - 21:18

Bu ara çok dizi izliyorum .Resmen işsizlik başa çok fena bela.Bakalım neler izledim? 

w two worlds ile ilgili görsel sonucu
W Two Worlds

En çok sevdiğim Kore dizilerinden biri olur kendileri.Hem konusu olsun,hem başroldekiler olsun bu kadar sevdiğim bir dizi gerçekten bilemiyorum.Dizi bir çizgi romanın baş karakteri ile çizgi roman yazarının kızının kendi dünyaları arasında gitgellerin sürekli yaşandığı macera dolu ,komik,aşk dolu bir dizi.Ben diziye bayıldım.Lee Jong-Suk sen ne yakışıklı ,ne mükemmel bir adamsın ! Dizi hiçbir bölümünde heyecanını kaybetmiyor.Derim ki bir şans verin bu çiftimize.Demeden geçemeyeceğim dizide de bol bol ağlamalı sahneler var.Bir ara kıza ağlamaktan şişmiştim sonunda.Neyse daha fazla anlatmayayım.Dizi toplamda 16 bölüm.Siz izleyin. 
10/10


Ä°lgili resim
Queen Of The Ring

Uzun süreli ,uzun bölümlü dizileri sevmiyorum diyorsanız bir mini dizi önerim var.Dizi sadece 6 bölümden oluyor.Çirkin bir kızın aile yadigarı yüzüğünü takması ile aşık olduğu adamın onu istediği kişi gibi görmesini sağladığı trajikomik bir romantik gençlik dizisi.Dizide resimdekiler harici başrolde bir kız var,o kız cidden baya güzel imiş.Bu dizi aslında hayalperestlikte sınır tanımayanlara göre bir dizi.Diziyi izlerken aslında hayaller-hayatlar yaşıyorsunuz.Gerçek hayatta böyle çirkin kız-yakışıklı erkek ikilisi tabiki de vardır.Ama insan kendi başına gelsin ister de bunlar hep mucizevi gibi gelir ya öyle işte.Neyse dizi sarıyor.Olabiliritesi var.Sonu tabiki de tahmin edilebilir ama boş vakitte izlenebilir.
6/10


smile has left your eyes ile ilgili görsel sonucu
The Smile Has Left Your Eyes

Gerginlik dolu bir dizi ile karşınızdayım.Bu dizinin sonunun spoilerını instagramda yesem de yine de izlemek istiyordum.Dizi, birbirleri ile tanışmaları kaçınılmaz olan ve günlük yaşamları boyunca yolları kesişmeye devam eden iki insanın etrafında dönmektedir. Bir dedektif olan Jin-Gook, ölümü intihar gibi gösterilmeye çalışılmış, üniversiteli genç bir kadının cinayet davasını alır. Bu davanın üzerinde çalışırken, Jin-Gook’un kız kardeşi , bu cinayet davasıyla bir ilgisi olduğunu düşündüğü Moo-Young  adındaki bir adamla tanışır. Jin-Gook, kız kardeşini ondan uzaklaştırmaya çalışır.Dizinin başrolünde ki çocuk Seo-In guk ne itici bir rolde idi.Dizi boyunca çocuğun iticiliğinden tiksindim.İlk baştaki kızla yakınlığı dedim samimi heralde .Ama nerde.Çocuğun dizi boyunca karakterini çözemedim.Kız ise bana dizi boyunca apayrı bir iticilikte geldi.Çocuğun yanında sanki bambaşka bir karakter idi.Abisiyle birlikte bu kızı ama sevdim.Dizi de en çok tabiki de abiyi sevdim.Bence rolünün hakkını vermiş.Dizi sonu itibariyle üzse ,olaylar karmaşıklaşsa da izlenebilir.İlgi çekici bir dizi idi.Günlük romantik-aşk dizileri gibi değildi.İzleyin bakalım.
6/10

Şimdilik benden bu kadar.Biliyorsunuz ki daha çok izlemiş olduğum dizi var :)



Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. İzlenesi değilde kesinlikle izlenmeli serin varsa bir bakabilirim. Kore filmlerini falan izler severim ama dizi hiç izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O serıyı de en kısa zamanda yazayım o halde ;)

      Sil
  2. Elinize sağlık güzel bir derleme olmuş. Kore dizilerine bende bayılıyorum. İzleyeceğim 2 dizi buldum buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler, bende daha cok dızı var tavsıye edecek ;)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe