Flormar Ultımate Eyes Primer Maskara

by - 23:14

Merhabalar,
Bugün sizlerle indirim döneminden edindiğim bir maskara bazından bahsetmek istiyorum.Kirpikleri ne kadar maskara sürse de belli olmayan bir insanım ben.Maskara kirpiklerimde ilk sürüldüğünde belli olsa da sonradan sanki etkisi uçup gidiyor.Bende maskara bazı alıp maskaranın etkisini daha kalıcı hale getirmek istedim.Maskara bazının kısaca işlevinden bahsetmek istersek; maskarayı uygulamadan önce uygulanan ve kirpiklere olduğundan daha çok hacim veren üründür.

Maskaranın bendeki etkileri şöyle; 
-Kocaman fırçasıyla klasik maskara ambalajından bir farkı yok.Geniş ve sık kılları sayesinde gerçekten de kirpiklere hacim sağlıyor.
-Kirpikleri güzelce uzatıyor ve ayırıyor.
-Yoğun bir kıvamı var.Fakat aşırı değil.
-Rimelin en önemli sorunu bunun ardından sürdüğünüz siyah maskarayı 2-3 kat geçtiğinizde kirpiklerinizde topaklanma olabiliyor.En fazla 2 kat siyah maskaranızdan sürmeniz yeterli olacaktır.
-Beyazlıklar kapanmaz diye düşünmeyin.Siz siyah maskaranızdan uyguladığınız anda bu beyazlıklar kapanacaktır.
-Ayrıca baz kullanmanın en önemli zorluğu sanırım makyajı silerken kirpiklerinizle biraz daha zorlanmanız.
-Fiyatı çok uygun.İndirimle 20tl'ye Flormar'dan aldım.Normalde 25tl civarı fiyatı var sanırım.



Kesinlikle beğendiğim bir maskara bazı oldu.Herkese tavsiye ederim.
Siz bu ürünü denediniz mi?


Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. Özel günlerde, kirpik takmayacaksam maskara bazı uygulamayı ben de seviyorum. Flormar'ı hiç denememiştim, aklımda olsun :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Flormar son zamanlarda en sevmediğim markalardan biri hatta ön sıralarda

    YanıtlaSil
  3. ben de çok sevdim bunu baya baya hacim veriyor kirpiklere indirimlerde yedekliyorum aklıma geldikçe..

    YanıtlaSil
  4. Canım Roosman mağazalarında satılan Riva De Loop maskara bazı var. XXL. Onun fiyatı da uygun. Onu da deneyebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman en yakın zamanda denemeliyim onu da .Bitince deneyeceğim canım sağol :)

      Sil
  5. bunu hiç denememiştim teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe