NYX Epic Ink Liner

by - 11:55

Herkese merhaba,
Eyeliner benim makyajımın olmazsa olmazlarındandır.Onsuz bir makyajımı düşünemiyorum bile.Her daim favorim olan eyelinerım The Balm'ı bilmeyeniniz yoktur sanırım.Fakat son zamanlarda aldığım The Balm eyeliner'ların içeriği vs. değişti sanırım,gün sonu olmadan aşırı bir akma yapmaya başladı.Bende eyeliner arayışına başladım ve en sonunda bu mükemmel ürüne denk geldim.Ürün aslında çok popüler bir likit eyeliner.Evet likit eyeliner fakat kalem formunda.Ürün hakkında detaylıca yorumlamalara geçiyorum hemen.


Ürünün vaatleri;
-Hem siyah hem kahverengi seçeneği ile satılıyor. 
-Suya dayanıklı (waterproof) bir eyeliner olan Epic Ink Eyeliner, doğal görüntü severler için mükemmel bir tercih! 
-Eyeliner çekemeyenlere bile mükemmel görüntüler elde etmelerini sağlatacak incecik bir ucu vardır. Bu eyeliner ucu esnek yapısı ile gözlerine zarar vermez, gözlerini acıtmaz. 
-Yoğun renk pigmentasyonu ile gözlerini sen bile tanıyamayacaksın!



Bendeki izlenimleri ise şöyle;
-Bende ki ürünün siyah rengi.
-Keçe uçlu eyeliner görünümünde olan bu eyeliner likit eyeliner formunda.İçerisinde likit eyeliner kullananların çok yakından bildiği bilye tarzı bir ürün var sallayıp öyle kullanıyoruz ürünü.
-Ucu diğer kullandığım eyelinerlara nazaran biraz kalın gibi gelse de normal bir ucu var.Tek sorun kuyruk kısmını ince çekerken ayarlamakta sorun çekmem.
-Eyeliner çekmekte zorlananlar ve daha önce kullanmamış olanlar için oldukça pratik ve ideal bir eyeliner .Çünkü dediğim gibi kalem formunda ve basitçe uygulanıyor.
-Rengi simsiyah ve ne aşırı mat ne de parlak .Oldukça ideal ve kalıcılığı mükemmel.Akma gibi bir sorun ben yaşamadım.
-Ürün sürdüğünüz andan itibaren kuruyor.Elinizle silseniz bile geçmiyor.Ancak çift fazlılarla çıkarabilirsiniz.Bundan sürerken dikkatli sürmekte fayda var.
-Şu sıralar fiyatı dolar sebebi ile uçmuş durumda.En son 50 tl civarı idi.Birde ürüne Watsons'larda denk gelirseniz ne mutlu.Fakat genel olarak mağazalarda kalmıyor.Ben Nyx'in kendi sitelerinden almış bulundum.

Ben yeni hayatımın eyelinerını buldum.
Siz bu eyelinerı nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Bu eyeliner'ın siyahını değil; ama, kahverengisini ben de çok seviyorum. Siyahı nedense bence akma yaptı :( güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe