H&M Perfectionist Finishing Pudra | Soft Sand

by - 21:05

H&M'den makyaj ürünleri almak konusunda her ne kadar tereddütlü olsam da arkadaşımın tavsiyesi üzerine yazın bronzlaşınca bu pudradan aldım.Ambalajı aslında ucuz ve kullanışsız gibi gözükse de bence oldukça sağlam ve tam çantaya atmalık imiş.Kapaklı bir kutusunda bir de küçük aynası mevcut.



Ürünün bendeki izlenimleri şöyle;
-Kadifemsi,çok çok hafif bir yapısı var.
-Tozutma kesinlikle yapmıyor.
-Bendeki rengi Soft Sand çoğu renge göre açık olsa da emin olun ben bronzlaşınca bana tam oldu ve tenimde adeta transparan pudra havası uyandırdı.
-Pudrayı uyguladıktan sonra tek şikayetim,pudranın cildimle tam bütünleşememesi.Ya da cildimde pudra varmış hissini uyandırması oldu.
-Cildiniz yağlı ise bu pudra yağlı hissini kesinlikle alacaktır.
-Kalıcılığı ise kesinlikle ideal ve uzun.
-Ürünü yaklaşık 1 ay kullanmama rağmen çok çabuk tükenmişe benziyor değil mi?



-Ürünün fiyatı da diğer pudra fiyatlarına kıyasla gayet uygun.Tam olarak hatırlamasam da ben bunu indirimle 18-20 tl civarında almıştım.
-Pudra arayışında olanlar bir H&M'e göz atmalılar.
-Benim tekrar göz gezdireceğim bir mağaza olacak kendileri. 


Şimdilik sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe