Kaş Rengini Açma Yolları : Tüy Sarartıcı

by - 12:24

100 bin kere okunup en çok okunan yazım olan Saç Rengini Açma Yollarından sonra bu sefer de saçlarımın rengiyle kaşlarımın rengi arasında ton farkı olduğunu düşündüğüm için kaş rengini açma yollarını araştırmaya başladım.Eminim ki benim gibi kaş rengini biraz daha koyu bulup rengini açmak isteyenler vardır.

Benim kaş rengimi açma deneyimim ilk kuaförde oldu.Kuaför Saç rengini açma yollarında gösterdiğim sıvı peroksiti kullanarak açtı.Fakat ben bu yöntemi tercih etmedim daha sonra.Şimdiden uyarmak istiyorum :
-Eğer kaşlarınız doğalsa,doğal rengiyse,hiç boyatmadıysanız ve azsa bu yöntemleri kullanmayın çünkü kaşlarınızı daha döküp kaşsız kalabilirsiniz.Tabi ki de kimyasal uyguladığınız için kaşlarınızda bir dökülme bekleyeceksiniz.


Ayrıca kaş boyatma işlemlerinde kalıcılık süresi en fazla 15 güne kadar uzayabiliyor.Benim tercih ettiğim yöntem kuafördeki yöntemin aslında muadili olan Sarartıcı ile kaş rengimi açmak.Şimdi ise ikinci uyarım :
-Eğer kaş renginiz siyahsa ayrıca esmerseniz kaşlarınızın turunculaşma riskini göze almayın derim.


Bende ki Tüy Sarartıcı Gratis'ten Bee Beauty markasına ait. Fiyatı 10-15 tl arasında bir şey idi. Sesu markasına ait de sarartıcı gördüm,hatta papatya sulu .Onu da alabilirsiniz. Neyse konumuza dönersek, ürünün kullanma talimatları yazıyor pakette.Fakat üzerinden bir tur da ben geçeyim. İlk olarak ürünün içerisinden 2 adet krem paketi çıkıyor.Bunları karıştırmak için içerisinde bir adet kap çıkıyor.Onun içerisine üründen eşit miktarda ,çok ama çok az şekilde sıkıp karıştırıyoruz.Az sıkmanızda fayda var,çünkü kaş minicik bir alan ve ziyan ederseniz ürüne.Ürünü karıştırıp kaşlarımıza sürüyoruz.En fazla 5 dakika bekletiyoruz.Ardından ıslak bir pamukla kaşlarımızı siliyoruz.Eğer istediğiniz kadar sararmamışsa tekrar uygulayın.Ama benim ki resimlerde o kadar belli olmasa da bildiğiniz şuan sapsarı.Fazla dakika bekletmişim.Dışarı çıkarken biraz kahveye boyamam gerek.Neyse ki günden güne eski haline geri dönücek.


Benim kaşlar arasındaki fark ortada.Kaşlarımı almıyorum bu arada.Daha önce hiç almadım.Ondan şekilsizler.Ve kaşımda hemen çıkan sivilcede dikkatinizi çekti ise renge odaklanın :) Neden resimlerde sapsarı çıkmadı bilmiyorum ama bildiğiniz sapsarı.

Bu yöntem sizi 15 gün kadar açık renk kaşlarla götürüyor.Bence oldukça güzel ve ucuz bir yöntem.Hepinize tavsiye ederim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe