Sinemada ; Müslüm

by - 11:19

müslüm filmi ile ilgili görsel sonucu

Merhabalar,
Bugün sizlerle geçen gün izlediğim bir filmden bahsetmek istiyorum.Filmi aslında yazmak gibi bir niyetim kesinlikle yoktu fakat geçen gün o kadar kötü yorum yapınca yazmak istedim.En azından az da olsa bahsetmek istedim.Film bu senenin en ilgi çeken,konuşulan yapımlarından biri.

Film Müslüm Gürses'in hayat hikayesini anlatıyor.Çok acıklı bir hayat hikayesine sahip olan Müslüm Gürses'in hikayesi sinemaya izleyiciyi çekecek şekilde daha da romantizm dram katılarak sahneleştirilmiş.

müslüm filmi ile ilgili görsel sonucu

Filmde Timuçin Esen,Zerrin Tekindor,Ayça Bingöl,Erkan Can gibi isimler yer alıyor.En çok eleştirilen sahnelerden biri olan Timuçin Esen'in şarkı söylerken kendi sesini kullanması idi..Açıkçası bu benim film hakkındaki düşüncelerimi olumsuz etkilemedi.Çünkü bu tarz şeyler genelde yabancı filmlerde de böyle olduğu için garipsemedim.Hatta yabancılarda da biyografi tarzı filmleri oynayan sanatçı yorumluyor.Bu konunun bu kadar eleştirilmesi saçma geldi.

müslüm filmi ile ilgili görsel sonucu

Bundan sonrası spoiler olur istemeyenler okumasın.Filmin ilk yarısı çocukluğunun anlatıldığı kısım idi.Burada gerçekten üzüldüm.Başrol çocuk oyuncu mükemmel oynamış.Özellikle gerçek olduğu düşünülünce,Müslüm Gürses'in babası çok kötü bir adammış.Babasını ve kız kardeşini öldüren babasının o sahnelerinde gözlerinin dolmaması elde değildi.Ayça Bingöl'ü alkışladım.Yüzü hiç gülmemiş olan Müslüm'ün kendini alkole vermesini garipsemedim bu yüzden.

Ä°lgili resim

Filmin ikinci yarısının başlarında Muhterem Nur'la tanışmalarını görüyoruz.Ve buradan itibaren ben filmden kopuyorum.Çünkü filmde alkolün etkisiyle kendinden geçen Müslüm , Muhterem'i tokatlıyor.Sonra işe romantizm katılıyor ve Muhterem'in aşkı başlıyor.Bu sahneleri film için mi bu kadar abarttılar yoksa gerçek hayatta da böyle mi oldu bilmiyorum.Ama bu tokattan sonra aşk sahneleri,evlilikte kavgaları,Muhterem'in yüzünün morarması ve affedip aylar sonra geri dönmesi benim sinirlerimi zıplattı.Bu kadar acılı bir adamın doğru düzgün bir hayat yaşamasını kimse bekleyemez tabi ki,bunu anlayışla karşılıyorum.Fakat bu filmin resmen o kadına şiddet sahneleriyle göz önünde olması beni aşırı derecede rahatsız etti.

müslüm filmi ile ilgili görsel sonucu

Film orta dereceli,izlenebilir düzeyde idi.Oyunculuklar çok iyi idi.Fakat kadına şiddet sahneleri ile dolu Müslüm Gürses'in filmini sanki çok muhteşem bir kişi imiş gibi film yapmalarına ,bunu abartmalarına kesinlikle onay vermiyorum.Filmi izlediğim için pişmanım.Yapacak birşey yok.

Siz neler düşünüyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. sanırım rekora gidiyormuş izlenmekte ben henüz izleyemedim .. destek için geri dönüşünü beklerim yorumlarınla :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe