La Roche Posay Toleriane Temizleme Jeli | Caring Wash

by - 01:38

Merhabalar,
Bugün sizlerle turuncukasa alışverişimden aldığım bu temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.Cildime temiz içerikli,dermoeczane bir ürün almak istedim.Açıkçası benim amacım Lipitak serisini almaktı ama yanlışlıkla bunu aldım.Ama temizleme jeli olunca bu da işimi görür,deneyeyim dedim.Denemez olaydım.İnternette ürünü seven çok kişi var fakat ürün asıl işlevini yapmıyorken(caring wash görevi) nesi bu kadar sevilir? Bilemedim.Ürünün detaylarını paylaşıyorum.


Ürünün vaatleri şöyle;
-Normal,kuru ve hassas ciltler içindir.
-Parfüm içermez.
-Coco betaine içeren formülü ile ciltte kuruluk hissi yaratmadan makyajı ve kiri temizler.
-Makyajı etkili bir şekilde temizler ve çıkartır.


Gerçekte olanlar ise şöyle;
-Ürünü göz makyajımı çıkardıktan sonra yüzümde kalan makyaj kalıntılarını temizlemek için kullandım.Ürünü ıslattığım cildime uyguluyorum.
-Ürün köpürmüyor.
-Cildimde ısrarla 2-3 kez tekrar tekrar durulayıp uyguladım.Peşine yüzümü tonikledim ve tüm makyajım duruyordu.Kesinlikle gram cildimi temizlemedi.
-Ürün jel kıvamında ,kaygan bir yapısı var.
-Uyguladıktan sonra yüzümde gerginlik vs. yaratmadı.
-Ürünün fiyatı ben alırken indirimle 54 tl idi.Normal fiyatı 60-65 tl civarı.
-Kesinlikle gereksiz,paranızın hakkını vermeyen bir temizleme jeli.Açıkçası bunun yerine gider suratımı dalinle yıkarım daha temiz olur.Hemde uygun fiyatlı olur.


Aklım alacağım diğer serisinde.Bu tam bir hayal kırıklığı idi.
Siz La roche'un bu ürününü nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe