Kimi Dinliyorum ; Evrencan Gündüz

by - 02:22


Ä°lgili resim

Bu başlığımın on dokuzuncu konuğu : Evrencan Gündüz 


Özellikle bu ara şarkılarını sardırıp sardırıp dinlediğim birisi kendisi.Böyle nadir ve duru sese sahip insanları çok seviyorum.Türk müziğiniz böyle insanlara ihtiyacı var.Günümüzün daha popülerleşmemiş ama oldukça sadık ve gittikçe büyüyen bir fan kitlesine sahip insanı şuan kendisi.




13 yaşına gönlünü blues müziğe kaptıran Evrencan'ın bazı şarkılarında da bu tınıyı yakalıyoruz .16 yaşında sokak müzisyenliğine başladı.Aynı sene içinde ilk grubu olan T-Blues’u kurarak çeşitli konser ve festivallere katıldı.

Ä°lgili resim
2015 yılında Youtube'a giriş yapan Evrencan'ı , çoğu kişinin tanımasına yol açan şarkı Yiğidim Aslanım türküsüne yaptığı coverı ile oldu.Bu şarkı bile Evrancan'ın müzik anlayışının alışılagelmişten farklı olduğunun göstergesi idi adeta.

Ä°lgili resim
Sokak konserlerini yaptığı zamanlardan bir video buldum.Enerji dolu bir videoya hazır olun.

Türkçe-Yabancı her türlü iyi bu çocuk.En sevdiğim şarkılardan biri olan Take Me To Church  şarkısına coverına bir göz atın.Ayrıca birçok kişi ile yaptığı düetlerle de öne çıkıyor Evrencan. Birce Akalay,Sena Şener,Sertap Erener,Jehan Barbur,Melek Mosso...

Ä°lgili resim
2017 yılında Evrencan ve Uzaylılar mini albümlerini çıkardılar.Tabi ki de bu albümde de favorilerim mevcut."Sen Beni Yine" parçasını bilmeyeniniz yoktur sanırım efendim.Varsa dinlesin.

Müzik tarzının farklılığını ve özgünlüğüne hayran kaldığım Evrencan ,2018 Haziran'da Mevsim Çiçekleri albümünü çıkardı.Ve albümün tanıtım şarkısı başta favorim olmak üzere tüm albüme bayıldım.Çoğu şarkının söz-müziği kendisine ait.Dinlemeden bu yazıyı bitirirseniz çok şey kaybedersiniz.

Demem o ki böyle sesler sürekli dinlenilmeden,popüleriteye kapılmadan önce keşfedin ve dinleyin.
Bu hazineyi hepinizin dinlemesini çok isterim.Müziğine aşık insanları gördükçe çok mutlu oluyorum.
Sena Şener'in sürekli kulağımda aynı tınıyla,aynı konumda kalmasının örneği haline gelmezsin umarım Evrencan.
Seviyoruz seni :) 
Keyifli dinlemeler şimdiden.


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe