Loreal Paris İnfallible 24h Matte Fondöten | 22 Radiant Beige

by - 19:15

Merhabalar,
Geçenlerde pudrasını paylaştığım serinin bir de fondöteninden bahsetmek istiyorum sizlere.Bu İnfallible serisi 2'ye ayrılıyor.Biri benim gibi yağlı ve karma ciltler için olan Matte ,diğeri ise normal infallible serisi.2 serinin farkı ise ambalajları dahil oldukça farklı.Mat seri 35mL'lik tüplü bir formda iken,normal ciltler için olan seri 30mL'lik cam şişe içerisinde.Konumuza geri dönecek olursak bende seri mat olan seri ve rengim ise 22 numara Radiant Beige.Renk skalası oldukça geniş olan bu mat serinin toplamda 7 rengi mevcut.

Ürünün vaatleri şöyle;
-Mükemmel kapatıcılık, kusursuz mat görünümle birleşti. 
-Ultra hafif akışkan formülü ile kolay uygulama, pürüzsüz görünüm ve rahat his. 
-İçerdiği mikro süngerler ile neme ve sıcağa dayanıklıdır, parlamaya karşı savaşır. 
-24 saat boyunca kusursuz, pürüzsüz, doğal ve mat bir görünüm verir.

Gerçekte olanlar ise şu şekilde;
-Ürün kesinlikle kapatıcılık konusunda iyi.Mükemmel olmasa da kırmızılıkları vs.yi kapatmada kesinlikle çok iyi.
-Yapısını yoğun bekliyordum fakat oldukça akışkan bir yapısı var.
-Mat bir fondöten kesinlikle ,özellikle yağlı ciltlerin dahil üzerine tekrar pudra geçmesi gerektiğini düşünmüyorum.
-Benim aldığım renk sarı alt tonlu olsa da seri de genel olarak pembe alt tonlu renkler mevcut.
-Kuru ciltler için pek ideal bir fondöten değil bence.Kuru olan cildinizde ürünün kusma yapma olasılığı yüksek.Bol bol nemlendirici ile uygulanırsa belki birşey olmaz.
-Karma ve yağlı ciltler ise bu fondöteni sürmeden önce bir nemlendirici sürsünler ilk.Çünkü gerçekten arada özellikle burun kenarları vs.de kuruma yapıyor.
-Ürünün yapısına yoğun değil dedim.Fakat yüzde oldukça yoğun ve hafif de olsa maske sürmüşsünüz görünümüne kavuşuyor.
-Ben çok az da olsa ürünün oksitlenme yaptığını düşünüyorum.
-Kapatıcılığını göstermek için aşağıdaki resimlerde yara olan kırmızı iz olan parmağıma fondötenden sürdüm ve kapandı.
-Fiyatı 70 tl iken indirimle 40-45 tl civarına alabilirsiniz.

Ürün şimdiye kadar kullandığım en iyi fondötenlerden diyebilirim aslında.Benim fondöten de en sevmediğim özellik kesinlikle oksitlenmesi ve bu üründe bu çok az.Ama yine de kendime uygun fondöten arayışım devam ediyor.Önerilerinizi bekliyorum.Yağlı ve karma ciltlere ise bu fondötene bir şans vermelerini rica ediyorum.

Siz hangi fondöteni öneriyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe