Loreal Paris İnfalible Pudra | 160 Sand Beige

by - 11:56

Yazın sıklıkla yağlı ciltlerin her makyajı kusmaya müsait olduğu zamanlardır.Bu zamanlarda makyajımızı sabitlemek için pudra tercih ederiz.Ben de özellikle yazın pudra kullanarak makyajımı sabitler ve yağ oranımı dengelerim.

Sarı alt tonlu olan bu serinin ben hem pudrasını hem de fondötenini aldım. Fondötenini daha sonra yorumlayacağım.Bu serinin özellikle yağlı ve karma ciltlere yönelik olduğunu belirtmek isterim öncelikle.İçerisinde bir adet pudra pedi ve aynası ile oldukça şık ve kullanışlı bir ambalaja sahip.

Ürünün vaatleri;
-Uzun süre kalıcılık ve etkili kapatıcılık nefes alan cilt. 
-İpeksi mat dokusuyla cildi kurutmadan etkili kapatıcılık sağlar. 
-Parlamanın 5 Etkisine Karşı Dayanıklı, 24 Saat Pürüzsüz Ten Makyajı Sağlar. 
Gerçekleştirdikleri ise şöyle; 
-Kalıcılığı gerçekten çok iyi.Saatlerce etkisi sürüyor.
-Kuru cilde sahipseniz bu ürünü tercih etmemenizi tavsiye ederim..Aşırı yağlı ciltler için olduğu için sizde pul pul duracak ve pudra ben buradayım diye bağıracaktır.Ben yağlı olmayan bölgelerimde bu pudrayı uygulamaktan kaçınıyorum.Çünkü dediğim gibi pudramsı görüntü hiç hoşuma gitmiyor.
-Kadifemsi bir yapıya sahip.Sürüldüğünde mat bir görüntü ortaya çıkıyor.
-Ürünün en güzel özelliği aslında şu,tek başına fondöten vs. olmadan kapatıcı etkisi oldukça fazla.Ürünü tek başına da fondöten vs. uygulanmış görüntüsü yaratılabilir.Ben yazın fondöten sürmeden sadece bunu gerekli bulduğum bölgelere uygulayarak güzel makyajlar elde ettim.
-En kötü özelliği ise sanki sürdükten sonra cildimde oksitlenmiş etkisi yaratarak koyulaşmış gibi bir imaj çizmesi. Pudralarda oksitleniyor mu bu konuda pek bir fikrim yok.

Elimin üzeri çizildi.Resimlerde kapatıcılığını daha net göstermek için elimin üzerine sürdüm pudradan..Sonuç ortada,gayet çiziğin kırmızılığını kapattı.Benim sevdiğim ama pudramsı görüntüsü beni ara ara rahatsız ettiği için daha az kullanmaya başladım.Aşırı yağlı ve karma ciltlerin bir denemesi gerektiğini düşünüyorum yine de.Fiyatı normalde 65 tl iken indirimle 35-40tl arasında alabilirsiniz.

Şimdilik sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe