Şekersiz Sağlıklı Yaşam 2

by - 01:51

diet ile ilgili görsel sonucu
Diyete mi başlamak istiyorsunuz ?Bir türlü veremediğiniz fazlalıklarınız mı var? Ya da sürekli diyet yapıp kilo veremiyor musunuz? O zaman hadi bunlar üzerine konuşalım.

Ä°lgili resim
Diyetisyen değilim kesinlikle.Sadece araştırmacı ruhumla , kendim üzerinde denediklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben diyeti aç kalmak zannedenlerden biriydim bir zamanlar.Diyet ve sağlıklı yaşam birbirinden çok farklı şeyler.Ama sağlıklı beslenerek aslında yediğiniz tüm zararlı besinlerden arınarak kilo verebilirsiniz.Ben yıllarca sabit kiloda olan bir insanım.Ve sürekli diyete başlarım kilo vermek için ama hiç kilo veremem,aç kaldığımla öylece kalakalırım yıllardır. Her ay diyete başlarım 1 hafta sonra kilo veremedim mi! Bırak! Böyle geçti gitti ömür.

diet ile ilgili görsel sonucu
Ama yaklaşık 1,5 aydır sağlıklı besleniyorum.Ve tam 6 kilo verdim.Şuan da 59 kiloyum.Hedefim 57'yi görüp sıkılaşmak.Peki ya sağlıklı yaşamda neler yapıyorum? 
-Paketli gıdalardan olabildiğince uzağa kaçıyorum.Hem de en uzağa.
-Her evde akşam yemeğinde en az 2-3 çeşit yemek yapılır.Çorba,sulu yemek,pilav vs.Ben sırasıyla hepsinden yerdim.Bu anlayışımı değiştirdim.Tabi ki de azar azar hepsinden yiyebilirim .Ama ben böyle şeylerde porsiyon kontrolü yapamıyordum.
-Eğer sürekli üzerimde bir hazımsızlık veya bünyemin sürekli aynı yemeklere alıştığını düşünüyorsam(kilo vermenizin durması gibi) bu bünyenizin aslında düzeninize alıştığını gösteriyor.Böyle hissettiğimde öğünlerimin yerlerini değiştirerek bünyemi şaşırtıyorum.Akşam omlet ile kahvaltı tarzı yiyorum örneğin.
-Artık yeni bir kararla asansör kullanma devrine son verdim.Acil bir işim olsa bile 10sn'ye kaybedip merdivenleri tercih ediyorum.Bu hareket etmeyen vücuduma adeta enerji veriyor diyebilirim.
-Yeni yeni tarifler deniyorum her gün.Bu benim sağlıklı hayatı daha çok sevmeme ve bu konuda daha çok heveslenmeme yol açıyor.

Sizler sağlığınızı iyi yönde değiştirecek ne gibi faaliyetler yapıyorsunuz? Hadi birlikte yeni bir yola başlayalım :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe