Loreal Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

by - 01:23

Merhabalar,
Bugün makyaj temizliğinde özellikle eyeliner ve maskara çıkarma konusunda bana yardımcı olduğu gibi sizlere de yardımı dokunabilecek olan bir üründen bahsedeceğim.Makyajda suya dayanıklı ürünleri tercih ediyorsanız,özellikle eyeliner ve maskara söz konusu ise makyaj temizleme sularını çift fazlı tercih etmek yararınıza olacaktır.Çift fazlı ürünler bu ürünleri çıkarmak için üretilmiş aslında.Yani bu tarz ürünler kullanmıyorsanız normal makyaj temizleme sularını almanızı tavsiye ederim.

Konuya dönecek olursak; Ürünü ben göz bölgem için tercih ediyorum. Daha sonra makyaj temizleme jelime geçiş yapıyorum.Ürünü iyice çalkalıyoruz,köpük köpük hale geliyor ve yağlı karışım içinde karışıyor.Pamuğa iyice döküyoruz ve gözümüzde pamuğu 20sn filan bekletip çekiyoruz.İyice sürtmenize lüzum olduğunu düşünmüyorum.Hemen gözünüzdeki ürün çıkıyor.Bu tarz çift fazlılar ciltte yağlı bir his bırakıyor.Bu üründe bırakıyor.Ama bunlar normal emin olun.Daha sonra yüzünüzü bir temizleme jeli ile temizleyin ve o his ortadan kaybolsun.


Ben sizlere etkisini göstermek için elime suya dayanıklı eyelinerımı sürdüm ve daha sonra pamuğa iyice döküp ,elimi sildim.Bir kere ileri geri götürdüğümde ürün silindi.Ben bu ürünü oldukça uygun fiyatlı ve ideal buluyorum. 400ml ,fiyatı indirimle 20tl oluyor.

Şimdilik sevgilerimle.



Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. bunu denememiştim garnier ve niveanın benzer ürünlerini denedim buna da bakayım indirimde..

    YanıtlaSil
  2. O zaman buna bende göz atayım. Performansını oldukça beğendim.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe